Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27958
Назва: Роль проєктної діяльності у формуванні пізнавальної самостійності учнів при вивченні географії
Автори: Ступницька, Марія Мирославівна
Ткачук, Надія Михайлівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки, здобувач освіти другого (магістерського) рівня освіти, група Гео-64 МО
Волинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри економічної та соціальної географії географічного факультету, кандидат педагогічних наук, доцент
Бібліографічний опис: Ступницька М., Ткачук Н. Роль проєктної діяльності у формуванні пізнавальної самостійності учнів при вивченні географії. Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матеріали IХ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конференції, м. Луцьк, 8-9 листопада 2024 р. Луцьк : ФОП Мажула Ю. М., 2024. С. 251-252.
Конференція/захід: Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів
Дата публікації: 9-лис-2024
Дата внесення: 18-чер-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ФОП Мажула Ю.М
УДК: 373.5.016
Теми: українська школа
урок
географія
урок географії
проєктна діяльність
формування пізнавальної самостійності
Діапазон сторінок: 251-252
Короткий огляд (реферат): Проблема проєктної діяльності як педагогічного явища з кінця XX ст. стала предметом дослідження вітчизняних та зарубіжних учених (О. Анісімов, В. Беспалько, І. Бухтіярова, О. Гребеннікова, Ю. Громико, Є. Заір-Бек, Г. Ільїн, Н. Матяш, О. Прикот, В. Симоненко, В. Слободчиков, С. Ящук та ін.).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27958
Перелік літератури: 1. Таран А. К. Навчальні проєкти у шкільному курсі географії: формування просторового мислення. Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр». Херсон. 2021. 53 с. URL: http://ekhsuir.kspu.edu/ bitstream/handle/123456789/14034/Taran_fbge_2021.pdf
2. Титаренко В. М., Чернявський Т. В. Метод проєктів: історичний аспект і сьогодення. URL: http://dspace.pnpu.edu.ua/bitstream/ 123456789/16893/1/Метод%20проєктів%20історичний%20аспект.pdf
3. Федчишин О. М., Мохун С. В. Проєктний метод навчання як засiб реалізації політехнічної освіти. Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук в контексті вимог Нової української школи : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Тернопіль, 2021. С. 146‒149. URL: http://dspace.tnpu.edu.ua/bitstream/123456789/19237/1/ 45_Fedchyshyn_Mokhun.pdf
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FGEO)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
conf_lyst24.pdf731,06 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.