Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27958
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ступницька, Марія Мирославівна | - |
dc.contributor.author | Ткачук, Надія Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-18T10:20:44Z | - |
dc.date.available | 2025-06-18T10:20:44Z | - |
dc.date.issued | 2024-11-09 | - |
dc.identifier.citation | Ступницька М., Ткачук Н. Роль проєктної діяльності у формуванні пізнавальної самостійності учнів при вивченні географії. Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матеріали IХ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конференції, м. Луцьк, 8-9 листопада 2024 р. Луцьк : ФОП Мажула Ю. М., 2024. С. 251-252. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27958 | - |
dc.description.abstract | Проблема проєктної діяльності як педагогічного явища з кінця XX ст. стала предметом дослідження вітчизняних та зарубіжних учених (О. Анісімов, В. Беспалько, І. Бухтіярова, О. Гребеннікова, Ю. Громико, Є. Заір-Бек, Г. Ільїн, Н. Матяш, О. Прикот, В. Симоненко, В. Слободчиков, С. Ящук та ін.). | uk_UK |
dc.format.extent | 251-252 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | українська школа | uk_UK |
dc.subject | урок | uk_UK |
dc.subject | географія | uk_UK |
dc.subject | урок географії | uk_UK |
dc.subject | проєктна діяльність | uk_UK |
dc.subject | формування пізнавальної самостійності | uk_UK |
dc.title | Роль проєктної діяльності у формуванні пізнавальної самостійності учнів при вивченні географії | uk_UK |
dc.type | Conference Abstract | uk_UK |
dc.citation.conference | Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів | - |
dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки, здобувач освіти другого (магістерського) рівня освіти, група Гео-64 МО | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри економічної та соціальної географії географічного факультету, кандидат педагогічних наук, доцент | uk_UK |
dc.coverage.country | UA | uk_UK |
dc.coverage.placename | ФОП Мажула Ю.М | uk_UK |
dc.relation.references | 1. Таран А. К. Навчальні проєкти у шкільному курсі географії: формування просторового мислення. Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр». Херсон. 2021. 53 с. URL: http://ekhsuir.kspu.edu/ bitstream/handle/123456789/14034/Taran_fbge_2021.pdf | uk_UK |
dc.relation.references | 2. Титаренко В. М., Чернявський Т. В. Метод проєктів: історичний аспект і сьогодення. URL: http://dspace.pnpu.edu.ua/bitstream/ 123456789/16893/1/Метод%20проєктів%20історичний%20аспект.pdf | uk_UK |
dc.relation.references | 3. Федчишин О. М., Мохун С. В. Проєктний метод навчання як засiб реалізації політехнічної освіти. Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук в контексті вимог Нової української школи : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Тернопіль, 2021. С. 146‒149. URL: http://dspace.tnpu.edu.ua/bitstream/123456789/19237/1/ 45_Fedchyshyn_Mokhun.pdf | uk_UK |
dc.subject.udc | 373.5.016 | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FGEO) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
conf_lyst24.pdf | 731,06 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.