Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27958
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтупницька, Марія Мирославівна-
dc.contributor.authorТкачук, Надія Михайлівна-
dc.date.accessioned2025-06-18T10:20:44Z-
dc.date.available2025-06-18T10:20:44Z-
dc.date.issued2024-11-09-
dc.identifier.citationСтупницька М., Ткачук Н. Роль проєктної діяльності у формуванні пізнавальної самостійності учнів при вивченні географії. Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матеріали IХ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конференції, м. Луцьк, 8-9 листопада 2024 р. Луцьк : ФОП Мажула Ю. М., 2024. С. 251-252.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27958-
dc.description.abstractПроблема проєктної діяльності як педагогічного явища з кінця XX ст. стала предметом дослідження вітчизняних та зарубіжних учених (О. Анісімов, В. Беспалько, І. Бухтіярова, О. Гребеннікова, Ю. Громико, Є. Заір-Бек, Г. Ільїн, Н. Матяш, О. Прикот, В. Симоненко, В. Слободчиков, С. Ящук та ін.).uk_UK
dc.format.extent251-252-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectукраїнська школаuk_UK
dc.subjectурокuk_UK
dc.subjectгеографіяuk_UK
dc.subjectурок географіїuk_UK
dc.subjectпроєктна діяльністьuk_UK
dc.subjectформування пізнавальної самостійностіuk_UK
dc.titleРоль проєктної діяльності у формуванні пізнавальної самостійності учнів при вивченні географіїuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceСуспільно-географічні чинники розвитку регіонів-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українки, здобувач освіти другого (магістерського) рівня освіти, група Гео-64 МОuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри економічної та соціальної географії географічного факультету, кандидат педагогічних наук, доцентuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameФОП Мажула Ю.Мuk_UK
dc.relation.references1. Таран А. К. Навчальні проєкти у шкільному курсі географії: формування просторового мислення. Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр». Херсон. 2021. 53 с. URL: http://ekhsuir.kspu.edu/ bitstream/handle/123456789/14034/Taran_fbge_2021.pdfuk_UK
dc.relation.references2. Титаренко В. М., Чернявський Т. В. Метод проєктів: історичний аспект і сьогодення. URL: http://dspace.pnpu.edu.ua/bitstream/ 123456789/16893/1/Метод%20проєктів%20історичний%20аспект.pdfuk_UK
dc.relation.references3. Федчишин О. М., Мохун С. В. Проєктний метод навчання як засiб реалізації політехнічної освіти. Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук в контексті вимог Нової української школи : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Тернопіль, 2021. С. 146‒149. URL: http://dspace.tnpu.edu.ua/bitstream/123456789/19237/1/ 45_Fedchyshyn_Mokhun.pdfuk_UK
dc.subject.udc373.5.016uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FGEO)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
conf_lyst24.pdf731,06 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.