Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27958
Назва: | Роль проєктної діяльності у формуванні пізнавальної самостійності учнів при вивченні географії |
Автори: | Ступницька, Марія Мирославівна Ткачук, Надія Михайлівна |
Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки, здобувач освіти другого (магістерського) рівня освіти, група Гео-64 МО Волинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри економічної та соціальної географії географічного факультету, кандидат педагогічних наук, доцент |
Бібліографічний опис: | Ступницька М., Ткачук Н. Роль проєктної діяльності у формуванні пізнавальної самостійності учнів при вивченні географії. Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матеріали IХ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конференції, м. Луцьк, 8-9 листопада 2024 р. Луцьк : ФОП Мажула Ю. М., 2024. С. 251-252. |
Конференція/захід: | Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів |
Дата публікації: | 9-лис-2024 |
Дата внесення: | 18-чер-2025 |
Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Країна (код): | UA |
Місце видання, проведення: | ФОП Мажула Ю.М |
УДК: | 373.5.016 |
Теми: | українська школа урок географія урок географії проєктна діяльність формування пізнавальної самостійності |
Діапазон сторінок: | 251-252 |
Короткий огляд (реферат): | Проблема проєктної діяльності як педагогічного явища з кінця XX ст. стала предметом дослідження вітчизняних та зарубіжних учених (О. Анісімов, В. Беспалько, І. Бухтіярова, О. Гребеннікова, Ю. Громико, Є. Заір-Бек, Г. Ільїн, Н. Матяш, О. Прикот, В. Симоненко, В. Слободчиков, С. Ящук та ін.). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27958 |
Перелік літератури: | 1. Таран А. К. Навчальні проєкти у шкільному курсі географії: формування просторового мислення. Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр». Херсон. 2021. 53 с. URL: http://ekhsuir.kspu.edu/ bitstream/handle/123456789/14034/Taran_fbge_2021.pdf 2. Титаренко В. М., Чернявський Т. В. Метод проєктів: історичний аспект і сьогодення. URL: http://dspace.pnpu.edu.ua/bitstream/ 123456789/16893/1/Метод%20проєктів%20історичний%20аспект.pdf 3. Федчишин О. М., Мохун С. В. Проєктний метод навчання як засiб реалізації політехнічної освіти. Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук в контексті вимог Нової української школи : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Тернопіль, 2021. С. 146‒149. URL: http://dspace.tnpu.edu.ua/bitstream/123456789/19237/1/ 45_Fedchyshyn_Mokhun.pdf |
Тип вмісту: | Conference Abstract |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FGEO) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
conf_lyst24.pdf | 731,06 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.