Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27829
Назва: | Формування творчої компетентності фахівця дошкільної освіти в умовах впровадження штучного інтелекту |
Автори: | Ємчик, Олександра Григорівна |
Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Бібліографічний опис: | Ємчик О. Г. Формування творчої компетентності фахівця дошкільної освіти в умовах впровадження штучного інтелекту. Інноваційна педагогіка. Одеса, 2025. Вип. 81. Т. 2. С. 153–156. https://doi.org/10.32782/2663-6085/2025/81.2.30 |
Журнал/збірник: | Інноваційна педагогіка |
Випуск/№ : | 81 |
Том: | 2 |
Дата публікації: | 2025 |
Дата внесення: | 29-тра-2025 |
Видавництво: | Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій |
Країна (код): | UA |
DOI: | https://doi.org/10.32782/2663-6085/2025/81.2.30 |
УДК: | 378.015.31:373.2.011.3-051]:004.8 |
Теми: | творча компетентність формування творчої компетентності у процесі професійної підготовки фахівець дошкільної освіти штучний інтелект |
Діапазон сторінок: | 153–156 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена актуальній проблемі обґрунтування причин та наслідків формування творчої компетентності майбутнього фахівця дошкільної освіти під час професійної підготовки, враховуючи появу та впровадження штучного інтелекту в освітній процес. Основну увагу спрямовано на процес професійної підготовки майбутніх магістрів дошкільної освіти, адже Національна рамка кваліфікацій зосереджує вимоги до творчого характеру результатів навчання починаючи саме цього рівня освіти. Визначено що формуванню такого роду компетентності сприяє не лише введення в освітню програму спеціального освітнього компонента, а й наскрізне оволодіння стратегіями та тактиками, механізмами і способами творчого процесу й під час вивчення матеріалу та практичної підготовки на інших освітніх компонентах. У статті актуалізовано питання застосування штучного інтелекту здобувачами освіти при виконанні самостійних завдань, що потребують творчого мислення. Опитування магістрантів першого та другого курсу протягом 2023-2025 рр. узагальнило такі причини використання систем ШІ під час професійної підготовки: доступність та швидкість отримання інформації; оптимізація підготовки до практичних занять та модульних контрольних робіт; брак креативних ідей та страх помилки, відсутність впевненості у власних здібностях; вдосконалення та деталізація власних творчих ідей. Обґрунтовано, що для подолання вказаних причин основна увага викладачів у процесі розробки силабусів для кращого засвоєння поданого матеріалу здобувачами повинна зосереджуватись на використанні завдань, підготовка яких потребує активної участі здобувача освіти і залучення штучного інтелекту можлива лише частково. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27829 |
Тип вмісту: | Article |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FP) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
32_2025.pdf | 152,75 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.