Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27829
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄмчик, Олександра Григорівна-
dc.date.accessioned2025-05-29T11:10:55Z-
dc.date.available2025-05-29T11:10:55Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЄмчик О. Г. Формування творчої компетентності фахівця дошкільної освіти в умовах впровадження штучного інтелекту. Інноваційна педагогіка. Одеса, 2025. Вип. 81. Т. 2. С. 153–156. https://doi.org/10.32782/2663-6085/2025/81.2.30uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27829-
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальній проблемі обґрунтування причин та наслідків формування творчої компетентності майбутнього фахівця дошкільної освіти під час професійної підготовки, враховуючи появу та впровадження штучного інтелекту в освітній процес. Основну увагу спрямовано на процес професійної підготовки майбутніх магістрів дошкільної освіти, адже Національна рамка кваліфікацій зосереджує вимоги до творчого характеру результатів навчання починаючи саме цього рівня освіти. Визначено що формуванню такого роду компетентності сприяє не лише введення в освітню програму спеціального освітнього компонента, а й наскрізне оволодіння стратегіями та тактиками, механізмами і способами творчого процесу й під час вивчення матеріалу та практичної підготовки на інших освітніх компонентах. У статті актуалізовано питання застосування штучного інтелекту здобувачами освіти при виконанні самостійних завдань, що потребують творчого мислення. Опитування магістрантів першого та другого курсу протягом 2023-2025 рр. узагальнило такі причини використання систем ШІ під час професійної підготовки: доступність та швидкість отримання інформації; оптимізація підготовки до практичних занять та модульних контрольних робіт; брак креативних ідей та страх помилки, відсутність впевненості у власних здібностях; вдосконалення та деталізація власних творчих ідей. Обґрунтовано, що для подолання вказаних причин основна увага викладачів у процесі розробки силабусів для кращого засвоєння поданого матеріалу здобувачами повинна зосереджуватись на використанні завдань, підготовка яких потребує активної участі здобувача освіти і залучення штучного інтелекту можлива лише частково.uk_UK
dc.format.extent153–156-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk_UK
dc.subjectтворча компетентністьuk_UK
dc.subjectформування творчої компетентності у процесі професійної підготовкиuk_UK
dc.subjectфахівець дошкільної освітиuk_UK
dc.subjectштучний інтелектuk_UK
dc.titleФормування творчої компетентності фахівця дошкільної освіти в умовах впровадження штучного інтелектуuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32782/2663-6085/2025/81.2.30-
dc.citation.issue81-
dc.citation.journalTitleІнноваційна педагогіка-
dc.citation.volume2-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.subject.udc378.015.31:373.2.011.3-051]:004.8uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32_2025.pdf152,75 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.