Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27769
Title: Асертивність як показник психічного здоров’я у майбутніх клінічних психологів
Authors: Кихтюк, Оксана Василівна
Affiliation: Кафедра загальної та клінічної психології
053 Психологія
Bibliographic description (Ukraine): Кихтюк О. В. Асертивність як показник психічного здоров’я у майбутніх клінічних психологів : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. кер. Г. А. Пріб ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 75 с.
Issue Date: Dec-2024
Date of entry: 21-May-2025
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Country (code): UA
Supervisor: Пріб, Гліб Анатолійович
Keywords: асертивність
асертивна поведінка
психічне здоров’я
клінічні психологи
Abstract: Робота представлена двома розділами: теоретичним та емпіричним. Перша частина магістерського дослідження висвітлює теоретичний аналіз феномену асертивності в історичному та сучасному аспекті висвітлення цієї проблеми. Було розглянуто головні погляди щодо трактування поняття асертивності в зарубіжних та вітчизняних учених. Було визначено, що асертивність є навичкою ефективного міжособистісного спілкування, що базується на здатності виражати свої думки, потреби та відчуття чітко та відповідально, не порушуючи прав інших людей. Вона є важливим аспектом розвитку професійної ефективності та продуктивності у майбутніх клінічних психологів. Асертивність є важливою особистісною якістю, що сприяє самореалізації, професійному благополуччю, побудові гармонійних взаємин із клієнтами, що забезпечує професійну безпеку та дозволяє ефективно співпрацювати в медичній команді. У другій частині магістерського дослідження було описано комплекс психодіагностичних методик та процедуру вивчення особливостей сформованості складових асертивності в майбутніх клінічних психологів. Проведений експеримент по формуванню асертивної поведінки у здобувачів освіти виявив статистично значущі відмінності в рівнях її розвитку між експериментальною та контрольною групами. Отримані дані свідчать про ефективність розробленої програми соціально-психологічного впливу, що спрямований на формування компонентів асертивності як показника психічного здоров’я особистості.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27769
Content type: Master Thesis
Appears in Collections:FPsy_KR (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kykhtyuk_2024.pdf1,22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.