Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27769
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Пріб, Гліб Анатолійович | - |
dc.contributor.author | Кихтюк, Оксана Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-21T12:23:34Z | - |
dc.date.available | 2025-05-21T12:23:34Z | - |
dc.date.issued | 2024-12 | - |
dc.identifier.citation | Кихтюк О. В. Асертивність як показник психічного здоров’я у майбутніх клінічних психологів : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. кер. Г. А. Пріб ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 75 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27769 | - |
dc.description.abstract | Робота представлена двома розділами: теоретичним та емпіричним. Перша частина магістерського дослідження висвітлює теоретичний аналіз феномену асертивності в історичному та сучасному аспекті висвітлення цієї проблеми. Було розглянуто головні погляди щодо трактування поняття асертивності в зарубіжних та вітчизняних учених. Було визначено, що асертивність є навичкою ефективного міжособистісного спілкування, що базується на здатності виражати свої думки, потреби та відчуття чітко та відповідально, не порушуючи прав інших людей. Вона є важливим аспектом розвитку професійної ефективності та продуктивності у майбутніх клінічних психологів. Асертивність є важливою особистісною якістю, що сприяє самореалізації, професійному благополуччю, побудові гармонійних взаємин із клієнтами, що забезпечує професійну безпеку та дозволяє ефективно співпрацювати в медичній команді. У другій частині магістерського дослідження було описано комплекс психодіагностичних методик та процедуру вивчення особливостей сформованості складових асертивності в майбутніх клінічних психологів. Проведений експеримент по формуванню асертивної поведінки у здобувачів освіти виявив статистично значущі відмінності в рівнях її розвитку між експериментальною та контрольною групами. Отримані дані свідчать про ефективність розробленої програми соціально-психологічного впливу, що спрямований на формування компонентів асертивності як показника психічного здоров’я особистості. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | асертивність | uk_UK |
dc.subject | асертивна поведінка | uk_UK |
dc.subject | психічне здоров’я | uk_UK |
dc.subject | клінічні психологи | uk_UK |
dc.title | Асертивність як показник психічного здоров’я у майбутніх клінічних психологів | uk_UK |
dc.type | Master Thesis | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | Кафедра загальної та клінічної психології | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | 053 Психологія | uk_UK |
dc.coverage.country | UA | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | FPsy_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kykhtyuk_2024.pdf | 1,22 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.