Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27769
Назва: | Асертивність як показник психічного здоров’я у майбутніх клінічних психологів |
Автори: | Кихтюк, Оксана Василівна |
Приналежність: | Кафедра загальної та клінічної психології 053 Психологія |
Бібліографічний опис: | Кихтюк О. В. Асертивність як показник психічного здоров’я у майбутніх клінічних психологів : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. кер. Г. А. Пріб ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 75 с. |
Дата публікації: | гру-2024 |
Дата внесення: | 21-тра-2025 |
Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Країна (код): | UA |
Науковий керівник: | Пріб, Гліб Анатолійович |
Теми: | асертивність асертивна поведінка психічне здоров’я клінічні психологи |
Короткий огляд (реферат): | Робота представлена двома розділами: теоретичним та емпіричним. Перша частина магістерського дослідження висвітлює теоретичний аналіз феномену асертивності в історичному та сучасному аспекті висвітлення цієї проблеми. Було розглянуто головні погляди щодо трактування поняття асертивності в зарубіжних та вітчизняних учених. Було визначено, що асертивність є навичкою ефективного міжособистісного спілкування, що базується на здатності виражати свої думки, потреби та відчуття чітко та відповідально, не порушуючи прав інших людей. Вона є важливим аспектом розвитку професійної ефективності та продуктивності у майбутніх клінічних психологів. Асертивність є важливою особистісною якістю, що сприяє самореалізації, професійному благополуччю, побудові гармонійних взаємин із клієнтами, що забезпечує професійну безпеку та дозволяє ефективно співпрацювати в медичній команді. У другій частині магістерського дослідження було описано комплекс психодіагностичних методик та процедуру вивчення особливостей сформованості складових асертивності в майбутніх клінічних психологів. Проведений експеримент по формуванню асертивної поведінки у здобувачів освіти виявив статистично значущі відмінності в рівнях її розвитку між експериментальною та контрольною групами. Отримані дані свідчать про ефективність розробленої програми соціально-психологічного впливу, що спрямований на формування компонентів асертивності як показника психічного здоров’я особистості. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27769 |
Тип вмісту: | Master Thesis |
Розташовується у зібраннях: | FPsy_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kykhtyuk_2024.pdf | 1,22 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.