Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27760
Назва: | Роль і місце цифрових технологій в освітньому процесі |
Автори: | Ройко, Лариса Леонідівна |
Бібліографічний опис: | Ройко Л. Л. Роль і місце цифрових технологій в освітньому процесі. Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка : збірник тез доповідей V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 20–21 лютого 2025 року). Полтава. 2025. С. 163-166 |
Конференція/захід: | Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка |
Дата публікації: | 21-лют-2025 |
Дата внесення: | 21-тра-2025 |
Видавництво: | Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка |
Країна (код): | UA |
Місце видання, проведення: | Полтава |
Теми: | Цифрові технології освітній процес хмарні технології мультимедійні засоби |
Діапазон сторінок: | 163-166 |
Короткий огляд (реферат): | Цифрові технології відіграють важливу роль у сучасній освіті, трансформуючи традиційні підходи до навчання та розширюючи можливості для здобувачів освіти і педагогів. Їх впровадження сприяє підвищенню якості освіти, розвиває критичне мислення, креативність та підготовку до життя в умовах цифровізації усіх сфер життєдіяльності. |
Опис: | Цифрові технології можуть використовуватися на різних етапах навчання та для різних цілей, бути інтегровані у традиційні заняття, використовуватися для дистанційного чи змішаного форматів, а також для самостійної роботи здобувачів освіти. Вони стали невід’ємною частиною сучасної освіти, відкриваючи нові можливості для навчання та викладання, допомагаючи створювати більш інтерактивне та ефективне освітнє середовище. Однак їх впровадження потребує ретельного планування та підтримки, щоб забезпечити рівний доступ і якість освіти для всіх. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27760 |
Перелік літератури: | 1. Бусько І. В., Ройко Л. Л. Можливості цифрових інструментів Google у професійній діяльності педагога. Математика. Інформаційні технології. Освіта: збірник тез доп. XIII міжнар. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 31 травн.-2 червн. 2024 р.). Луцьк, 2024. C. 208-211 2. Грень Є. С. Особливості використання цифрових технологій у дистанційному навчанні. Академічні візії. 2023. Вип.25. С. 1-4 3. Капранов Я., Бохонько Є, Чередник Л. Роль цифрових технологій в освіті: виклики та перспективи. Актуальнi питання гуманiтарних наук. 2022. Вип 57, том 1. С. 291-296 4. Морзе Н. В., Вембер В. П., Гладун М. А. 3D картування цифрової компетентності в системі освіти України. Інформаційні технології і засоби навчання. 2019. Том 70. №2. С. 28-42. 5. Сафонов Ю. М., Коротун О. П. Цифровізація освіти в Україні: технології та методики навчання. Трансформаційна економіка. 2024. №2 (07). С. 89-94 6. Цифрові технології в освіті: сучасний досвід, проблеми та перспективи : монографія / Т. А. Васильєва та ін.; за заг. ред. д-рки екон. наук, проф. Т. А. Васильєвої, д-ра екон. наук, проф. Ю. М.Петрушенка. Суми : Сумський державний університет, 2022. 150 с. |
Тип вмісту: | Conference Abstract |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FITM) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
tezy_2025.pdf | 292,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.