Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27760
Title: Роль і місце цифрових технологій в освітньому процесі
Authors: Ройко, Лариса Леонідівна
Bibliographic description (Ukraine): Ройко Л. Л. Роль і місце цифрових технологій в освітньому процесі. Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка : збірник тез доповідей V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 20–21 лютого 2025 року). Полтава. 2025. С. 163-166
Conference/Event: Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка
Issue Date: 21-Feb-2025
Date of entry: 21-May-2025
Publisher: Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка
Country (code): UA
Place of the edition/event: Полтава
Keywords: Цифрові технології
освітній процес
хмарні технології
мультимедійні засоби
Page range: 163-166
Abstract: Цифрові технології відіграють важливу роль у сучасній освіті, трансформуючи традиційні підходи до навчання та розширюючи можливості для здобувачів освіти і педагогів. Їх впровадження сприяє підвищенню якості освіти, розвиває критичне мислення, креативність та підготовку до життя в умовах цифровізації усіх сфер життєдіяльності.
Description: Цифрові технології можуть використовуватися на різних етапах навчання та для різних цілей, бути інтегровані у традиційні заняття, використовуватися для дистанційного чи змішаного форматів, а також для самостійної роботи здобувачів освіти. Вони стали невід’ємною частиною сучасної освіти, відкриваючи нові можливості для навчання та викладання, допомагаючи створювати більш інтерактивне та ефективне освітнє середовище. Однак їх впровадження потребує ретельного планування та підтримки, щоб забезпечити рівний доступ і якість освіти для всіх.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27760
References (Ukraine): 1. Бусько І. В., Ройко Л. Л. Можливості цифрових інструментів Google у професійній діяльності педагога. Математика. Інформаційні технології. Освіта: збірник тез доп. XIII міжнар. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 31 травн.-2 червн. 2024 р.). Луцьк, 2024. C. 208-211
2. Грень Є. С. Особливості використання цифрових технологій у дистанційному навчанні. Академічні візії. 2023. Вип.25. С. 1-4
3. Капранов Я., Бохонько Є, Чередник Л. Роль цифрових технологій в освіті: виклики та перспективи. Актуальнi питання гуманiтарних наук. 2022. Вип 57, том 1. С. 291-296
4. Морзе Н. В., Вембер В. П., Гладун М. А. 3D картування цифрової компетентності в системі освіти України. Інформаційні технології і засоби навчання. 2019. Том 70. №2. С. 28-42.
5. Сафонов Ю. М., Коротун О. П. Цифровізація освіти в Україні: технології та методики навчання. Трансформаційна економіка. 2024. №2 (07). С. 89-94
6. Цифрові технології в освіті: сучасний досвід, проблеми та перспективи : монографія / Т. А. Васильєва та ін.; за заг. ред. д-рки екон. наук, проф. Т. А. Васильєвої, д-ра екон. наук, проф. Ю. М.Петрушенка. Суми : Сумський державний університет, 2022. 150 с.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Наукові роботи (FITM)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezy_2025.pdf292,25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.