Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27760
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ройко, Лариса Леонідівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-21T09:05:48Z | - |
dc.date.available | 2025-05-21T09:05:48Z | - |
dc.date.issued | 2025-02-21 | - |
dc.identifier.citation | Ройко Л. Л. Роль і місце цифрових технологій в освітньому процесі. Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка : збірник тез доповідей V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 20–21 лютого 2025 року). Полтава. 2025. С. 163-166 | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27760 | - |
dc.description | Цифрові технології можуть використовуватися на різних етапах навчання та для різних цілей, бути інтегровані у традиційні заняття, використовуватися для дистанційного чи змішаного форматів, а також для самостійної роботи здобувачів освіти. Вони стали невід’ємною частиною сучасної освіти, відкриваючи нові можливості для навчання та викладання, допомагаючи створювати більш інтерактивне та ефективне освітнє середовище. Однак їх впровадження потребує ретельного планування та підтримки, щоб забезпечити рівний доступ і якість освіти для всіх. | uk_UK |
dc.description.abstract | Цифрові технології відіграють важливу роль у сучасній освіті, трансформуючи традиційні підходи до навчання та розширюючи можливості для здобувачів освіти і педагогів. Їх впровадження сприяє підвищенню якості освіти, розвиває критичне мислення, креативність та підготовку до життя в умовах цифровізації усіх сфер життєдіяльності. | uk_UK |
dc.format.extent | 163-166 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка | uk_UK |
dc.subject | Цифрові технології | uk_UK |
dc.subject | освітній процес | uk_UK |
dc.subject | хмарні технології | uk_UK |
dc.subject | мультимедійні засоби | uk_UK |
dc.title | Роль і місце цифрових технологій в освітньому процесі | uk_UK |
dc.type | Conference Abstract | uk_UK |
dc.citation.conference | Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка | - |
dc.coverage.country | UA | uk_UK |
dc.coverage.placename | Полтава | uk_UK |
dc.relation.references | 1. Бусько І. В., Ройко Л. Л. Можливості цифрових інструментів Google у професійній діяльності педагога. Математика. Інформаційні технології. Освіта: збірник тез доп. XIII міжнар. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 31 травн.-2 червн. 2024 р.). Луцьк, 2024. C. 208-211 | uk_UK |
dc.relation.references | 2. Грень Є. С. Особливості використання цифрових технологій у дистанційному навчанні. Академічні візії. 2023. Вип.25. С. 1-4 | uk_UK |
dc.relation.references | 3. Капранов Я., Бохонько Є, Чередник Л. Роль цифрових технологій в освіті: виклики та перспективи. Актуальнi питання гуманiтарних наук. 2022. Вип 57, том 1. С. 291-296 | uk_UK |
dc.relation.references | 4. Морзе Н. В., Вембер В. П., Гладун М. А. 3D картування цифрової компетентності в системі освіти України. Інформаційні технології і засоби навчання. 2019. Том 70. №2. С. 28-42. | uk_UK |
dc.relation.references | 5. Сафонов Ю. М., Коротун О. П. Цифровізація освіти в Україні: технології та методики навчання. Трансформаційна економіка. 2024. №2 (07). С. 89-94 | uk_UK |
dc.relation.references | 6. Цифрові технології в освіті: сучасний досвід, проблеми та перспективи : монографія / Т. А. Васильєва та ін.; за заг. ред. д-рки екон. наук, проф. Т. А. Васильєвої, д-ра екон. наук, проф. Ю. М.Петрушенка. Суми : Сумський державний університет, 2022. 150 с. | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FITM) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
tezy_2025.pdf | 292,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.