Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27760
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРойко, Лариса Леонідівна-
dc.date.accessioned2025-05-21T09:05:48Z-
dc.date.available2025-05-21T09:05:48Z-
dc.date.issued2025-02-21-
dc.identifier.citationРойко Л. Л. Роль і місце цифрових технологій в освітньому процесі. Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка : збірник тез доповідей V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 20–21 лютого 2025 року). Полтава. 2025. С. 163-166uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27760-
dc.descriptionЦифрові технології можуть використовуватися на різних етапах навчання та для різних цілей, бути інтегровані у традиційні заняття, використовуватися для дистанційного чи змішаного форматів, а також для самостійної роботи здобувачів освіти. Вони стали невід’ємною частиною сучасної освіти, відкриваючи нові можливості для навчання та викладання, допомагаючи створювати більш інтерактивне та ефективне освітнє середовище. Однак їх впровадження потребує ретельного планування та підтримки, щоб забезпечити рівний доступ і якість освіти для всіх.uk_UK
dc.description.abstractЦифрові технології відіграють важливу роль у сучасній освіті, трансформуючи традиційні підходи до навчання та розширюючи можливості для здобувачів освіти і педагогів. Їх впровадження сприяє підвищенню якості освіти, розвиває критичне мислення, креативність та підготовку до життя в умовах цифровізації усіх сфер життєдіяльності.uk_UK
dc.format.extent163-166-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherПолтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленкаuk_UK
dc.subjectЦифрові технологіїuk_UK
dc.subjectосвітній процесuk_UK
dc.subjectхмарні технологіїuk_UK
dc.subjectмультимедійні засобиuk_UK
dc.titleРоль і місце цифрових технологій в освітньому процесіuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceРесурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка-
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameПолтаваuk_UK
dc.relation.references1. Бусько І. В., Ройко Л. Л. Можливості цифрових інструментів Google у професійній діяльності педагога. Математика. Інформаційні технології. Освіта: збірник тез доп. XIII міжнар. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 31 травн.-2 червн. 2024 р.). Луцьк, 2024. C. 208-211uk_UK
dc.relation.references2. Грень Є. С. Особливості використання цифрових технологій у дистанційному навчанні. Академічні візії. 2023. Вип.25. С. 1-4uk_UK
dc.relation.references3. Капранов Я., Бохонько Є, Чередник Л. Роль цифрових технологій в освіті: виклики та перспективи. Актуальнi питання гуманiтарних наук. 2022. Вип 57, том 1. С. 291-296uk_UK
dc.relation.references4. Морзе Н. В., Вембер В. П., Гладун М. А. 3D картування цифрової компетентності в системі освіти України. Інформаційні технології і засоби навчання. 2019. Том 70. №2. С. 28-42.uk_UK
dc.relation.references5. Сафонов Ю. М., Коротун О. П. Цифровізація освіти в Україні: технології та методики навчання. Трансформаційна економіка. 2024. №2 (07). С. 89-94uk_UK
dc.relation.references6. Цифрові технології в освіті: сучасний досвід, проблеми та перспективи : монографія / Т. А. Васильєва та ін.; за заг. ред. д-рки екон. наук, проф. Т. А. Васильєвої, д-ра екон. наук, проф. Ю. М.Петрушенка. Суми : Сумський державний університет, 2022. 150 с.uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FITM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezy_2025.pdf292,25 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.