Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2587
Назва: | Нормативно-правова регламентація здорового способу життя учнів єдиної трудової школи у 20-х рр. ХХ ст. |
Інші назви: | Regulatory-Juridical Regulation of Healthy Lifestyle of Pupils of United Labour School in 20s of 20th Century. |
Автори: | Соколова, H. Sokolova, N. |
Бібліографічний опис: | Соколова Н. Нормативно-правова регламентація здорового способу життя учнів єдиної трудової школи у 20-х рр. ХХ ст. / Н. Соколова // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк : ВНУ ім. Лесі Українки, 2012. - № 1(17). – C. 14–18. |
Дата публікації: | 2012 |
Дата внесення: | 13-гру-2013 |
Видавництво: | Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки |
Теми: | єдина трудова школа фізичне виховання санітарно-гігієнічні норми розпорядок дня ранкова гімнастика гра united labour school physical education hygiene and sanitary norms schedule of the day morning physical exercises games |
Короткий огляд (реферат): | Постійне погіршення стану здоров’я учнівської молоді, проблеми матеріального забезпечення зумовлюють необхідність усебічного вивчення вітчизняного досвіду фізичного виховання в середніх навчальних закладах. У статті проведено комплексний аналіз нормативно-правових актів, виданих радянським урядом у 20-х рр. ХХ ст., із проблеми формування здорового способу життя в учнів єдиної трудової школи. Установлено, що з моменту створення єдиної трудової школи влада особливу увагу приділяла вихованню здорової дитини та слідкувала за дотриманням санітарно-гігієнічних норм. Адже за короткий період розроблено низку документів, які регламентували розпорядок дня, тривалість навчального процесу. Також фахівці запропонували програму з фізичного виховання, яка передбачала не лише уроки з фізичного виховання, а й рухливі ігри на перервах та активний відпочинок на свіжому повітрі. Запровадження ж нової системи освіти в 30-х рр. сприяло воєнізації фізичного виховання в школах, що перетворило фізкультуру на нецікавий для учнів предмет. Constant worsening of health condition among pupils, problems of material securing define the necessity of all-round studying of native country experience of physical education in secondary educational establishments. In the article the complex analysis of regulatory-juridical acts that were published by Soviet leaders in 20s of 20 century on the problem of formation of healthy lifestyle among pupils of united labour school. From the moment of establishement of united labour school the government gave consideration to education of healthy child and took care of adherence of hygiene and sanitary norms. During the short time a huge amount of documents that regulated schedule of the day, duration of studying process were developed. Accept for that specialists offered program of physical education that was forseeing not only lessons of physical training but also action games during breaks and recreation in the open air. Introduction of new system of education in 30s of 20 century assisted militarization of physical education at schools and this transformed physical culture into an uninteresting subject for pupils. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2587 |
Тип вмісту: | Article |
Розташовується у зібраннях: | Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
anot3.pdf | 274,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.