Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2587
Title: Нормативно-правова регламентація здорового способу життя учнів єдиної трудової школи у 20-х рр. ХХ ст.
Other Titles: Regulatory-Juridical Regulation of Healthy Lifestyle of Pupils of United Labour School in 20s of 20th Century.
Authors: Соколова, H.
Sokolova, N.
Bibliographic description (Ukraine): Соколова Н. Нормативно-правова регламентація здорового способу життя учнів єдиної трудової школи у 20-х рр. ХХ ст. / Н. Соколова // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк : ВНУ ім. Лесі Українки, 2012. - № 1(17). – C. 14–18.
Issue Date: 2012
Date of entry: 13-Dec-2013
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Keywords: єдина трудова школа
фізичне виховання
санітарно-гігієнічні норми
розпорядок дня
ранкова гімнастика
гра
united labour school
physical education
hygiene and sanitary norms
schedule of the day
morning physical exercises
games
Abstract: Постійне погіршення стану здоров’я учнівської молоді, проблеми матеріального забезпечення зумовлюють необхідність усебічного вивчення вітчизняного досвіду фізичного виховання в середніх навчальних закладах. У статті проведено комплексний аналіз нормативно-правових актів, виданих радянським урядом у 20-х рр. ХХ ст., із проблеми формування здорового способу життя в учнів єдиної трудової школи. Установлено, що з моменту створення єдиної трудової школи влада особливу увагу приділяла вихованню здорової дитини та слідкувала за дотриманням санітарно-гігієнічних норм. Адже за короткий період розроблено низку документів, які регламентували розпорядок дня, тривалість навчального процесу. Також фахівці запропонували програму з фізичного виховання, яка передбачала не лише уроки з фізичного виховання, а й рухливі ігри на перервах та активний відпочинок на свіжому повітрі. Запровадження ж нової системи освіти в 30-х рр. сприяло воєнізації фізичного виховання в школах, що перетворило фізкультуру на нецікавий для учнів предмет. Constant worsening of health condition among pupils, problems of material securing define the necessity of all-round studying of native country experience of physical education in secondary educational establishments. In the article the complex analysis of regulatory-juridical acts that were published by Soviet leaders in 20s of 20 century on the problem of formation of healthy lifestyle among pupils of united labour school. From the moment of establishement of united labour school the government gave consideration to education of healthy child and took care of adherence of hygiene and sanitary norms. During the short time a huge amount of documents that regulated schedule of the day, duration of studying process were developed. Accept for that specialists offered program of physical education that was forseeing not only lessons of physical training but also action games during breaks and recreation in the open air. Introduction of new system of education in 30s of 20 century assisted militarization of physical education at schools and this transformed physical culture into an uninteresting subject for pupils.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2587
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
anot3.pdf274,18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.