Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2578
Title: Зміни адаптивних можливостей організму студентів-першокурсників під впливом систематичних занять степ-аеробікою
Other Titles: Ttransformation of the Adaptive Abilities of the Organism of Freshmen Under the Influence of the Systematic Step-Aerobics Training
Authors: Соколова, O.
Sokolova, O.
Bibliographic description (Ukraine): Соколова, О. Зміни адаптивних можливостей організму студентів-першокурсників під впливом систематичних занять степ-аеробікою / О. Соколова // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 4(20). – С. 334-337. – Бібліогр.: 6 назв.
Issue Date: 2012
Date of entry: 13-Dec-2013
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
UDC: 796.412:796.011.3–053.67
Keywords: адаптивні можливості
серцево-судинна система
юнаки
дівчата
17–18 років
степ-аеробіка
тренувальний процес
adaptive abilities
heart-vascular system
boys
girls
17–18 years
step-aerobics
training process
Abstract: Проведено вивчення впливу систематичних занять степ-аеробікою на рівень адаптаційних можливостей організму юнаків та дівчат 17–18 років, які навчаються на першому курсі вищого навчального закладу. Для оцінки рівня адаптаційних можливостей використано метод амплітудної пульсометрії, який ураховує співвідношення між рівнем функціонування серцево-судинної системи та ступенем функціональної напруги регуля-торних механізмів системи кровообігу. Систематичні заняття степ-аеробікою входили до програми занять із фізичного виховання у ВНЗ. Результати дослідження дали підставу констатувати, що вже через вісім місяців тренувальних занять із зазначеного виду спорту в обстежених студентів простежується значне покращення адаптивних можливостей серцево-судинної системи їхнього організму, насамперед, за рахунок суттєвого зниження рівня функціональної напруги механізмів регуляції серцевого ритму. . The study of the influence of the systematic step-aerobics training on the level of the adaptive abilities of 17–18 years old girls and boys studying on the first year of the high educational institution was conducted. The method of amplitude pulsometry, which considers the ratio between the level of the heart-vascular system functioning and the level of the functional effort of the regulatory mechanisms of the blood circulation system, was used in order to estimate the level of the adaptive abilities. The systematic step-aerobics training was included to the program of physical training in the high educational institution. The results of the research show the marked increase of the adaptive abilities of the heart-vascular system of the students` organisms after 8 months of the systematic step-aerobics training, first of all at the expense of the essential decrease of the level of the functional effort of the regulatory mechanisms of the heart rate regulation.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2578
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
anot78.pdf330,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.