Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2578
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСоколова, O.-
dc.contributor.authorSokolova, O.-
dc.date.accessioned2013-12-13T13:47:32Z-
dc.date.available2013-12-13T13:47:32Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСоколова, О. Зміни адаптивних можливостей організму студентів-першокурсників під впливом систематичних занять степ-аеробікою / О. Соколова // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 4(20). – С. 334-337. – Бібліогр.: 6 назв.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2578-
dc.description.abstractПроведено вивчення впливу систематичних занять степ-аеробікою на рівень адаптаційних можливостей організму юнаків та дівчат 17–18 років, які навчаються на першому курсі вищого навчального закладу. Для оцінки рівня адаптаційних можливостей використано метод амплітудної пульсометрії, який ураховує співвідношення між рівнем функціонування серцево-судинної системи та ступенем функціональної напруги регуля-торних механізмів системи кровообігу. Систематичні заняття степ-аеробікою входили до програми занять із фізичного виховання у ВНЗ. Результати дослідження дали підставу констатувати, що вже через вісім місяців тренувальних занять із зазначеного виду спорту в обстежених студентів простежується значне покращення адаптивних можливостей серцево-судинної системи їхнього організму, насамперед, за рахунок суттєвого зниження рівня функціональної напруги механізмів регуляції серцевого ритму. . The study of the influence of the systematic step-aerobics training on the level of the adaptive abilities of 17–18 years old girls and boys studying on the first year of the high educational institution was conducted. The method of amplitude pulsometry, which considers the ratio between the level of the heart-vascular system functioning and the level of the functional effort of the regulatory mechanisms of the blood circulation system, was used in order to estimate the level of the adaptive abilities. The systematic step-aerobics training was included to the program of physical training in the high educational institution. The results of the research show the marked increase of the adaptive abilities of the heart-vascular system of the students` organisms after 8 months of the systematic step-aerobics training, first of all at the expense of the essential decrease of the level of the functional effort of the regulatory mechanisms of the heart rate regulation.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectадаптивні можливостіuk_UK
dc.subjectсерцево-судинна системаuk_UK
dc.subjectюнакиuk_UK
dc.subjectдівчатаuk_UK
dc.subject17–18 роківuk_UK
dc.subjectстеп-аеробікаuk_UK
dc.subjectтренувальний процесuk_UK
dc.subjectadaptive abilitiesuk_UK
dc.subjectheart-vascular systemuk_UK
dc.subjectboysuk_UK
dc.subjectgirlsuk_UK
dc.subject17–18 yearsuk_UK
dc.subjectstep-aerobicsuk_UK
dc.subjecttraining processuk_UK
dc.titleЗміни адаптивних можливостей організму студентів-першокурсників під впливом систематичних занять степ-аеробікоюuk_UK
dc.title.alternativeTtransformation of the Adaptive Abilities of the Organism of Freshmen Under the Influence of the Systematic Step-Aerobics Traininguk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.subject.udc796.412:796.011.3–053.67-
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anot78.pdf330,56 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.