Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/25476
Title: Психологічні особливості батьківського ставлення: гендерний аспект
Authors: Гаврилюк, Анастасія Серігіївна
Affiliation: Кафедра практичної психології та психодіагностики
053 Психологія
Bibliographic description (Ukraine): Гаврилюк А.С. Психологічні особливості батьківського ставлення: гендерний аспект : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. керівник М. І. Мушкевич ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 85 с.
Issue Date: 2024
Date of entry: 26-Nov-2024
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Supervisor: Мушкевич, Мирослава Іванівна
Keywords: батьківство
батьківське ставлення
гендер
виховання
ставлення до дітей
деструктивні типи батьківського ставлення
Abstract: Метою магістерської роботи було дослідження особливостей типів батьківського ставлення відповідно до гендерної диференціації з подальшою розробкою програми корекції деструктивних типів батьківського ставлення. У першому розділі здійснено теоретичні підходи дослідження батьківства та гендеру, виявлено фокуси поняття батьківства та гендеру у психологічній літературі, з'ясовано типи батьківського ставлення. У другому розділі описана процедура та методика дослідження гендерних особливостей батьківського ставлення, яка включає: дослідження досвіду батьків у вихованні дитини і пошук помилок у батьківському вихованні, визначення батьківського ставлення до дітей, визначення ставлення батьків щодо різних сторін сімейного життя виявлення тих особливостей особистості, що проявляються в соціальному середовищі і в соціальних стосунках. У третьому розділі, відповідно до отриманих показників була розроблена програма тренінгу корекції деструктивних типів батьківського ставлення. Фокус програми був спрямований на те, щоб сприяти зменшенню деструктивних конструкцій, які проявляються особистостями батьків у вихованні, підвищенню усвідомлення батьками власних дій по відношенню до дітей, розвиток психологічних складових та особистісних ресурсів у вихованні. Ефективність реалізації програми залежатиме від рівня усвідомлення досліджуваними мети й завдань роботи, мотивації участі.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/25476
Content type: Master Thesis
Appears in Collections:FPsy_KR (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
havryljuk_2024.pdf2,64 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.