Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/25476| Title: | Психологічні особливості батьківського ставлення: гендерний аспект |
| Authors: | Гаврилюк, Анастасія Серігіївна |
| Affiliation: | Кафедра практичної психології та психодіагностики 053 Психологія |
| Bibliographic description (Ukraine): | Гаврилюк А.С. Психологічні особливості батьківського ставлення: гендерний аспект : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. керівник М. І. Мушкевич ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 85 с. |
| Issue Date: | 2024 |
| Date of entry: | 26-Nov-2024 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Supervisor: | Мушкевич, Мирослава Іванівна |
| Keywords: | батьківство батьківське ставлення гендер виховання ставлення до дітей деструктивні типи батьківського ставлення |
| Abstract: | Метою магістерської роботи було дослідження особливостей типів батьківського ставлення відповідно до гендерної диференціації з подальшою розробкою програми корекції деструктивних типів батьківського ставлення. У першому розділі здійснено теоретичні підходи дослідження батьківства та гендеру, виявлено фокуси поняття батьківства та гендеру у психологічній літературі, з'ясовано типи батьківського ставлення. У другому розділі описана процедура та методика дослідження гендерних особливостей батьківського ставлення, яка включає: дослідження досвіду батьків у вихованні дитини і пошук помилок у батьківському вихованні, визначення батьківського ставлення до дітей, визначення ставлення батьків щодо різних сторін сімейного життя виявлення тих особливостей особистості, що проявляються в соціальному середовищі і в соціальних стосунках. У третьому розділі, відповідно до отриманих показників була розроблена програма тренінгу корекції деструктивних типів батьківського ставлення. Фокус програми був спрямований на те, щоб сприяти зменшенню деструктивних конструкцій, які проявляються особистостями батьків у вихованні, підвищенню усвідомлення батьками власних дій по відношенню до дітей, розвиток психологічних складових та особистісних ресурсів у вихованні. Ефективність реалізації програми залежатиме від рівня усвідомлення досліджуваними мети й завдань роботи, мотивації участі. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/25476 |
| Content type: | Master Thesis |
| Appears in Collections: | FPsy_KR (2024) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| havryljuk_2024.pdf | 2,64 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.