Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/25476
Назва: | Психологічні особливості батьківського ставлення: гендерний аспект |
Автори: | Гаврилюк, Анастасія Серігіївна |
Приналежність: | Кафедра практичної психології та психодіагностики 053 Психологія |
Бібліографічний опис: | Гаврилюк А.С. Психологічні особливості батьківського ставлення: гендерний аспект : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. керівник М. І. Мушкевич ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 85 с. |
Дата публікації: | 2024 |
Дата внесення: | 26-лис-2024 |
Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Науковий керівник: | Мушкевич, Мирослава Іванівна |
Теми: | батьківство батьківське ставлення гендер виховання ставлення до дітей деструктивні типи батьківського ставлення |
Короткий огляд (реферат): | Метою магістерської роботи було дослідження особливостей типів батьківського ставлення відповідно до гендерної диференціації з подальшою розробкою програми корекції деструктивних типів батьківського ставлення. У першому розділі здійснено теоретичні підходи дослідження батьківства та гендеру, виявлено фокуси поняття батьківства та гендеру у психологічній літературі, з'ясовано типи батьківського ставлення. У другому розділі описана процедура та методика дослідження гендерних особливостей батьківського ставлення, яка включає: дослідження досвіду батьків у вихованні дитини і пошук помилок у батьківському вихованні, визначення батьківського ставлення до дітей, визначення ставлення батьків щодо різних сторін сімейного життя виявлення тих особливостей особистості, що проявляються в соціальному середовищі і в соціальних стосунках. У третьому розділі, відповідно до отриманих показників була розроблена програма тренінгу корекції деструктивних типів батьківського ставлення. Фокус програми був спрямований на те, щоб сприяти зменшенню деструктивних конструкцій, які проявляються особистостями батьків у вихованні, підвищенню усвідомлення батьками власних дій по відношенню до дітей, розвиток психологічних складових та особистісних ресурсів у вихованні. Ефективність реалізації програми залежатиме від рівня усвідомлення досліджуваними мети й завдань роботи, мотивації участі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/25476 |
Тип вмісту: | Master Thesis |
Розташовується у зібраннях: | FPsy_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
havryljuk_2024.pdf | 2,64 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.