Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/25476
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Мушкевич, Мирослава Іванівна | - |
dc.contributor.author | Гаврилюк, Анастасія Серігіївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-26T12:12:59Z | - |
dc.date.available | 2024-11-26T12:12:59Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Гаврилюк А.С. Психологічні особливості батьківського ставлення: гендерний аспект : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. керівник М. І. Мушкевич ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 85 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/25476 | - |
dc.description.abstract | Метою магістерської роботи було дослідження особливостей типів батьківського ставлення відповідно до гендерної диференціації з подальшою розробкою програми корекції деструктивних типів батьківського ставлення. У першому розділі здійснено теоретичні підходи дослідження батьківства та гендеру, виявлено фокуси поняття батьківства та гендеру у психологічній літературі, з'ясовано типи батьківського ставлення. У другому розділі описана процедура та методика дослідження гендерних особливостей батьківського ставлення, яка включає: дослідження досвіду батьків у вихованні дитини і пошук помилок у батьківському вихованні, визначення батьківського ставлення до дітей, визначення ставлення батьків щодо різних сторін сімейного життя виявлення тих особливостей особистості, що проявляються в соціальному середовищі і в соціальних стосунках. У третьому розділі, відповідно до отриманих показників була розроблена програма тренінгу корекції деструктивних типів батьківського ставлення. Фокус програми був спрямований на те, щоб сприяти зменшенню деструктивних конструкцій, які проявляються особистостями батьків у вихованні, підвищенню усвідомлення батьками власних дій по відношенню до дітей, розвиток психологічних складових та особистісних ресурсів у вихованні. Ефективність реалізації програми залежатиме від рівня усвідомлення досліджуваними мети й завдань роботи, мотивації участі. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | батьківство | uk_UK |
dc.subject | батьківське ставлення | uk_UK |
dc.subject | гендер | uk_UK |
dc.subject | виховання | uk_UK |
dc.subject | ставлення до дітей | uk_UK |
dc.subject | деструктивні типи батьківського ставлення | uk_UK |
dc.title | Психологічні особливості батьківського ставлення: гендерний аспект | uk_UK |
dc.type | Master Thesis | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | Кафедра практичної психології та психодіагностики | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | 053 Психологія | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | FPsy_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
havryljuk_2024.pdf | 2,64 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.