Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/25476
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМушкевич, Мирослава Іванівна-
dc.contributor.authorГаврилюк, Анастасія Серігіївна-
dc.date.accessioned2024-11-26T12:12:59Z-
dc.date.available2024-11-26T12:12:59Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГаврилюк А.С. Психологічні особливості батьківського ставлення: гендерний аспект : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. керівник М. І. Мушкевич ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 85 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/25476-
dc.description.abstractМетою магістерської роботи було дослідження особливостей типів батьківського ставлення відповідно до гендерної диференціації з подальшою розробкою програми корекції деструктивних типів батьківського ставлення. У першому розділі здійснено теоретичні підходи дослідження батьківства та гендеру, виявлено фокуси поняття батьківства та гендеру у психологічній літературі, з'ясовано типи батьківського ставлення. У другому розділі описана процедура та методика дослідження гендерних особливостей батьківського ставлення, яка включає: дослідження досвіду батьків у вихованні дитини і пошук помилок у батьківському вихованні, визначення батьківського ставлення до дітей, визначення ставлення батьків щодо різних сторін сімейного життя виявлення тих особливостей особистості, що проявляються в соціальному середовищі і в соціальних стосунках. У третьому розділі, відповідно до отриманих показників була розроблена програма тренінгу корекції деструктивних типів батьківського ставлення. Фокус програми був спрямований на те, щоб сприяти зменшенню деструктивних конструкцій, які проявляються особистостями батьків у вихованні, підвищенню усвідомлення батьками власних дій по відношенню до дітей, розвиток психологічних складових та особистісних ресурсів у вихованні. Ефективність реалізації програми залежатиме від рівня усвідомлення досліджуваними мети й завдань роботи, мотивації участі.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectбатьківствоuk_UK
dc.subjectбатьківське ставленняuk_UK
dc.subjectгендерuk_UK
dc.subjectвихованняuk_UK
dc.subjectставлення до дітейuk_UK
dc.subjectдеструктивні типи батьківського ставленняuk_UK
dc.titleПсихологічні особливості батьківського ставлення: гендерний аспектuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра практичної психології та психодіагностикиuk_UK
dc.contributor.affiliation053 Психологіяuk_UK
Розташовується у зібраннях:FPsy_KR (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
havryljuk_2024.pdf2,64 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.