Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23950
Назва: Управління репутацією міжнародних організацій шляхом комунікаційних стратегій
Автори: Завадська, Марія
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Завадська М. Управління репутацією міжнародних організацій шляхом комунікаційних стратегій. EUROPEAN PERSPECTIVE: міждисциплінарний дискурс у контексті сучасних викликів і можливостей: збірник тез доповідей VІ Міжнародної науково-практичної конференції (Луцьк, 29 лютого 2024 р.). / Заг. ред. та упорядк.: Цимбалюк І. О. – Луцьк : Вежа-Друк, 2024. – 1 електрон. опт. диск (CD-ROM). – Об‟єм даних 6,29 Мб. С. 257-259.
Конференція/захід: European perspective: міждисциплінарний дискурс у контексті сучасних викликів і можливостей
Дата публікації: 29-лют-2024
Дата внесення: 31-бер-2024
Видавництво: Луцьк : Вежа-Друк
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Луцьк
УДК: 061(100):17.022.1
Теми: міжнародні організації
комунікаційні стратегії
управління репутацією
Діапазон сторінок: 257-259
Короткий огляд (реферат): З огляду на це можна констатувати, що управління репутацією є критично важливим фактором для будь-якого бренду, включаючи й сучасні урядові й неурядові міжнародні організації. Для прикладу: ООН, Європейський Союз, Всесвітня організація охорони здоров’я (ВООЗ), Міжнародний комітет Червоного Хреста (МКЧХ) та інші, на сьогоднішній день ведуть свою діяльність у доволі складному гібридному глобальному середовищі, де їх репутація та імідж мають велике значення під час постійно діючих конфліктів, особливо в європейському регіоні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23950
ISBN: 978-966-940-551-7
Перелік літератури: 1. Буряченко О. В. Репутація політичної партії: особливості формування та актуалізації в контексті політичної культури українського суспільства URL: https://old.npu.edu.ua/images/file/vidil _aspirant/dicer/D_26.053.12/dis_Buryachenko.pdf.
2. Дахній З. В. Концептуалізація поняття «політична репутація держави» http://www.politicus.od.ua/3_2017/4.pdf.
3. Корнієнко В. О. Репутація як складова політичної комунікації https://tinyurl.com/3rujdfju.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:European perspective: міждисциплінарний дискурс у контексті сучасних викликів і можливостей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
257-259.pdf1,46 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.