Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23950
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗавадська, Марія-
dc.date.accessioned2024-03-31T18:25:50Z-
dc.date.available2024-03-31T18:25:50Z-
dc.date.issued2024-02-29-
dc.identifier.citationЗавадська М. Управління репутацією міжнародних організацій шляхом комунікаційних стратегій. EUROPEAN PERSPECTIVE: міждисциплінарний дискурс у контексті сучасних викликів і можливостей: збірник тез доповідей VІ Міжнародної науково-практичної конференції (Луцьк, 29 лютого 2024 р.). / Заг. ред. та упорядк.: Цимбалюк І. О. – Луцьк : Вежа-Друк, 2024. – 1 електрон. опт. диск (CD-ROM). – Об‟єм даних 6,29 Мб. С. 257-259.uk_UK
dc.identifier.isbn978-966-940-551-7-
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23950-
dc.description.abstractЗ огляду на це можна констатувати, що управління репутацією є критично важливим фактором для будь-якого бренду, включаючи й сучасні урядові й неурядові міжнародні організації. Для прикладу: ООН, Європейський Союз, Всесвітня організація охорони здоров’я (ВООЗ), Міжнародний комітет Червоного Хреста (МКЧХ) та інші, на сьогоднішній день ведуть свою діяльність у доволі складному гібридному глобальному середовищі, де їх репутація та імідж мають велике значення під час постійно діючих конфліктів, особливо в європейському регіоні.uk_UK
dc.format.extent257-259-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЛуцьк : Вежа-Друкuk_UK
dc.subjectміжнародні організаціїuk_UK
dc.subjectкомунікаційні стратегіїuk_UK
dc.subjectуправління репутацієюuk_UK
dc.titleУправління репутацією міжнародних організацій шляхом комунікаційних стратегійuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceEuropean perspective: міждисциплінарний дискурс у контексті сучасних викликів і можливостей-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameЛуцькuk_UK
dc.relation.references1. Буряченко О. В. Репутація політичної партії: особливості формування та актуалізації в контексті політичної культури українського суспільства URL: https://old.npu.edu.ua/images/file/vidil _aspirant/dicer/D_26.053.12/dis_Buryachenko.pdf.uk_UK
dc.relation.references2. Дахній З. В. Концептуалізація поняття «політична репутація держави» http://www.politicus.od.ua/3_2017/4.pdf.uk_UK
dc.relation.references3. Корнієнко В. О. Репутація як складова політичної комунікації https://tinyurl.com/3rujdfju.uk_UK
dc.subject.udc061(100):17.022.1uk_UK
Розташовується у зібраннях:European perspective: міждисциплінарний дискурс у контексті сучасних викликів і можливостей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
257-259.pdf1,46 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.