Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2394
Title: | Методологічні засади фізичного виховання школярів |
Other Titles: | Methodological Basics of Physical Education of Schoolchildren |
Authors: | Ротерс, Т. Roters, Т. |
Bibliographic description (Ukraine): | Ротерс, Т. Методологічні засади фізичного виховання школярів / Т. Ротерс // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 4(20). – С. 180-184. – Бібліогр.: 6 назв. |
Issue Date: | 2012 |
Date of entry: | 12-Nov-2013 |
Publisher: | Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки |
UDC: | 373.016:796 |
Keywords: | фізичне виховання методологія компетентнісний підхід аксіологічний підхід індивідуальний підхід здоров’язберігаючий простір мікрооточення мезооточення макрооточення physical education methodology competence approach axiological approach individual approach health-preserving space microenvironment meso-environment macrosurroundings |
Abstract: | У сучасних умовах реформування освітньо-виховної системи школярів актуальною проблемою виступає визначення методологічних засад фізичного виховання школярів, що знайшло відображення в законах України “Про освіту”, “Національній доктрині розвитку освіти України”, Концепції педагогічної освіти. У статті наголошено на необхідності використання компетентнісного, аксіологічного та індивідуального підходів як основи розв’язання цілей і завдань фізичного виховання школярів, що спрямовує цей процес на врахування інтересу до різних видів рухової діяльності, ведення здорового способу життя. Determination of metho¬dological bases of physical education of schoolchildren comes forward in the modern terms of reformation of educational system of schoolchildren is the issue of the day, that found reflection in the laws of Ukraine «About education», «National doctrine of development of formation of Ukraine», Conception of pedagogical education. In the article the author grounds the necessity of the use of competence, axiological and individual approaches as basis of decision of aims and tasks of physical education of schoolchildren taking into account interest to different types of motive activity, conducts of healthy way of life. |
URI: | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2394 |
Content type: | Article |
Appears in Collections: | Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 4 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
anot41.pdf | 287,98 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.