Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2394
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРотерс, Т.-
dc.contributor.authorRoters, Т.-
dc.date.accessioned2013-11-12T19:47:52Z-
dc.date.available2013-11-12T19:47:52Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationРотерс, Т. Методологічні засади фізичного виховання школярів / Т. Ротерс // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 4(20). – С. 180-184. – Бібліогр.: 6 назв.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2394-
dc.description.abstractУ сучасних умовах реформування освітньо-виховної системи школярів актуальною проблемою виступає визначення методологічних засад фізичного виховання школярів, що знайшло відображення в законах України “Про освіту”, “Національній доктрині розвитку освіти України”, Концепції педагогічної освіти. У статті наголошено на необхідності використання компетентнісного, аксіологічного та індивідуального підходів як основи розв’язання цілей і завдань фізичного виховання школярів, що спрямовує цей процес на врахування інтересу до різних видів рухової діяльності, ведення здорового способу життя. Determination of metho¬dological bases of physical education of schoolchildren comes forward in the modern terms of reformation of educational system of schoolchildren is the issue of the day, that found reflection in the laws of Ukraine «About education», «National doctrine of development of formation of Ukraine», Conception of pedagogical education. In the article the author grounds the necessity of the use of competence, axiological and individual approaches as basis of decision of aims and tasks of physical education of schoolchildren taking into account interest to different types of motive activity, conducts of healthy way of life.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectфізичне вихованняuk_UK
dc.subjectметодологіяuk_UK
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UK
dc.subjectаксіологічний підхідuk_UK
dc.subjectіндивідуальний підхідuk_UK
dc.subjectздоров’язберігаючий простірuk_UK
dc.subjectмікрооточенняuk_UK
dc.subjectмезооточенняuk_UK
dc.subjectмакрооточенняuk_UK
dc.subjectphysical educationuk_UK
dc.subjectmethodologyuk_UK
dc.subjectcompetence approachuk_UK
dc.subjectaxiological approachuk_UK
dc.subjectindividual approachuk_UK
dc.subjecthealth-preserving spaceuk_UK
dc.subjectmicroenvironmentuk_UK
dc.subjectmeso-environmentuk_UK
dc.subjectmacrosurroundingsuk_UK
dc.titleМетодологічні засади фізичного виховання школярівuk_UK
dc.title.alternativeMethodological Basics of Physical Education of Schoolchildrenuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.subject.udc373.016:796-
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anot41.pdf287,98 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.