Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23841
Назва: Характеристика змісту початкового етапу технології розвитку та вдосконалення координаційних здібностей дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху в процесі адаптивного фізичного виховання
Інші назви: Characterization of the Content of the Initial Stage of Development Technology and Coordination Abilities Improvement of Primary School Students with Hearing Impairments in the Process of Adaptive Physical Education
Автори: Бондар, Олена
Джевага, Володимир
Хабінець, Тамара
Bondar, Olena
Dzhevaga, Volodymyr
Khabynets, Tamara
Приналежність: Національний університет фізичного виховання і спорту України (м. Київ)
Бібліографічний опис: Бондар О., Джевага В., Хабінець Т. Характеристика змісту початкового етапу технології розвитку та вдосконалення координаційних здібностей дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху в процесі адаптивного фізичного виховання / Олена Бондар, Володимир Джевага, Тамара Хабінець // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2019. − Вип. 36. – С. 32–37.
Журнал/збірник: Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки
Випуск/№ : 36
Дата публікації: 2019
Дата внесення: бер-2024
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Теми: молодші школярі
адаптивне фізичне виховання
технологія
координаційні здібності
junior schoolchildren
coordination abilities
technology
adaptive physical education
Діапазон сторінок: 32-37
Короткий огляд (реферат): Актуальність. Порушення слуху негативно відбивається на всіх сторонах життєдіяльності дитини. Особливо яскраво це впливає на фізичний розвиток і рівень координаційних здібностей молодших школярів. Отже, актуальність дослідження полягає в необхідності ефективного розвитку координаційних здібностей як базису, формування фонду нових умінь і навичок молодших школярів. Мета дослідження – розробка почат- кового етапу технології розвитку та вдосконалення координаційних здібностей дітей молодшого шкільного віку з порушеннями слуху. Використано такі методи дослідження: аналіз науково-методичної літератури, аналіз документальних матеріалів, метод антропометрії, метод стабілографії, педагогічні методи дослід- ження, методи математичної статистики. У результаті проведення дослідження визначено показники координаційних здібностей і фізичного розвитку 62 молодших школярів із порушеннями слуху та 105 практично здорових дітей, вік яких – 7–10 років. Результати дослідження. У результаті аналізу науково-методичної літератури та власних досліджень установлено, що створення спеціальних умов для оздоровчо-корекційної роботи шляхом підвищення рухової активності з урахуванням виборчих засобів і форм фізкультурно- спортивної діяльності сприяє позитивній динаміці розвитку фізичних якостей та прояву координаційних здібностей. Ґрунтуючись на отриманих результатах дослідження, ми розробили технологію розвитку й удосконалення координаційних здібностей молодших школярів із порушеннями слуху, яка складається з трьох етапів. У статті описано перший етап розробленої технології – початковий, який уключає адаптаційну та діагностичну складові частини. Для оцінки вихідного рівня координаційних здібностей і оцінки адаптації організму після закінчення етапу проводили попередній контроль. Перспективи подальших досліджень пов’язані з упровадженням технології розвитку та вдосконалення координаційних здібностей дітей молодшого шкільного віку з порушеннями слуху в процес адаптивного фізичного виховання.Topicality. Hearing impairment has negative impact on all aspects of child’s life. This especially vividly effects physical development and the level of coordination skills of primary school students. Thus, the relevance of the research is the necessity of effective growth of coordination capabilities as a basis, the formation of a fund of new skills and abilities of primary school students. The objective of the study is to develop the initial stage of development technology and improve the coordination abilities of primary school students with hearing impairments. The following research methods were used: analysis of scientific and methodological literature, analysis of documentary materials, method of anthropometry, method of stabilography, pedagogical methods of research, methods of mathematical statistics. As a result of the study, indicators of coordination abilities and physical development of 62 primary school students with hearing impairments and 105 practically healthy children, aged 7–10 years, were determined. Research Results. As a result of the analysis of the scientific and methodological literature and own researches it is established that the creation of special conditions for improving and correcting work by increasing the motor activity taking into account the special means and forms of physical and sports activity, promotes the positive dynamics of the physical qualities development and demonstration of coordination abilities. Based on the results of the study, we have developed the development technology and improvement of coordination abilities of primary school students with hearing impairment, which consists of three stages. The article describes the first stage of the developed technology – the initial one, which includes adaptation and diagnostic components. To assess the initial level of coordination abilities and to assess the adaptation of the organism after the end of the stage, a preliminary control was performed.The prospects for further research are related to the implementation of technology of the development and improvement of coordination skills of primary school students with hearing impairment in the process of adaptive physical education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23841
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2019, № 36

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019_36-32-37.pdf235,35 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.