Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23588
Назва: Зміст й основні положення технології розвитку та вдосконалення координаційних здібностей дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху в процесі адаптивного фізичного виховання
Інші назви: The Content and Main Provisions of Technology of Development and Improvement of Coordination Abilities of Young School Children with Hearing Impairments in the Process of Adaptive Physical Education
Автори: Кашуба, Віталій
Бондар, Олена
Джевага, Володимир
Kashuba, Vitaliy
Bondar, Olena
Dzhevaga, Volodymyr
Приналежність: Національний університет фізичного виховання і спорту України (м. Київ)
Бібліографічний опис: Кашуба В., Бондар О., Джевага В. Зміст й основні положення технології розвитку та вдосконалення координаційних здібностей дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху в процесі адаптивного фізичного виховання / Віталій Кашуба, Олена Бондар, Володимир Джевага // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2019. − Вип. 34. – С. 62–66.
Журнал/збірник: Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки
Випуск/№ : 34
Дата публікації: 2019
Дата внесення: 8-лют-2024
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Теми: молодші школярі
адаптивне фізичне виховання
координаційні здібності
технологія
junior schoolchildren
technology
coordination abilities
adaptive physical education
Діапазон сторінок: 62-66
Короткий огляд (реферат): Актуальність. Проблема інтеграції дітей молодшого шкільного віку з різним ступенем порушення слуху в соціум широко досліджується в науково-методичній літературі останніх десятиліть, оскільки вона стосується не лише сім’ї або колективів, у яких виховуються діти з особливими потребами, а й усього суспільства в цілому. У зв’язку з цим потрібний посилений інтерес суспільства до зазначеної проблеми задля створення необхідних передумов для максимально доцільної корекції порушень розвитку координаційних здібностей дітей із порушеннями слуху. Метою дослідження були розробка технології розвитку та вдосконалення координаційних здібностей дітей молодшого шкільного віку з порушеннями слуху. Використанні такі методи дослідження: аналіз науково-методичної літератури, аналіз документальних матеріалів, метод антропометрії, метод стабілографії, педагогічні методи дослідження, методи математичної статистики. У результаті проведення дослідження визначено показники координаційних здібностей і фізичного розвитку 62 школярів із порушеннями слуху та 105 практично здорових дітей, вік яких – 7–10 років. Результати дослідження. Ґрунтуючись на отри- маних результатах дослідження, ураховуючи закономірності компенсаторного розвитку дітей із вадами слуху, розроблено технологію розвитку та вдосконалення координаційних здібностей молодших школярів із порушен- нями слуху, мета якої – упровадження форм, методів і методичних прийомів корекції порушень координаційних здібностей як основного засобу досягнення гармонійного фізичного розвитку та соціалізації дітей із вадами слуху в процесі адаптивного фізичного виховання. Реалізація розробленої технології розвитку й удосконалення координаційних здібностей школярів із порушенням слуху забезпечує виконання освітніх, оздоровчих, виховних та корекційно-розвивальних завдань. Перспективи подальших досліджень пов’язані з упровадженням технології розвитку й удосконалення координаційних здібностей дітей молодшого шкільного віку з порушеннями слуху в процес адаптивного фізичного виховання.Actuality of theme. The problem of integrating young children with different degrees of hearing impairment into society has been widely explored in the scientific and methodological literature of recent decades, as it affects not only families or groups that bring up children with special needs, but the whole society as a whole. In this regard, it is necessary to increase public interest in this problem in order to create the necessary prerequisites for the most appropriate correction of disorders of development of coordination abilities of children with hearing impairments. The purpose of the work is to substantiate and develop the technology for correction of disorders in coordination abilities, which aimed for improving the efficiency of physical education process of children in junior school age with hearing impairments. The following research methods: analysis of scientific and methodological literature, analysis of documentary materials, anthropometry method, stabilography method, pedagogical research methods, and mathematical statistics – were used. As a result of the research, indicators of coordination abilities and physical development of 62 schoolchildren with hearing impairments and 105 practically healthy children, whose age was 7-10 years, were determined. Research results. Based on the results of the study, taking into account the patterns of compensatory development of children with hearing impairments, the technology of development and improvement of coordination abilities of younger students with hearing impairments was developed. development and socialization of children with hearing impairments in the process of adaptive physical education. Implementation of the developed technology of development and improvement of coordination abilities of pupils with hearing impairment provides the solution of educational, improving, educational and corrective-developing tasks. The prospects for further research are related to the introduction of technology for the development and improvement of coordination abilities of young children with hearing impairment in the process of adaptive physical education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23588
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2019, № 34

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019_34-62-66.pdf240,68 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.