Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23517
Назва: Шляхи становлення вітчизняної системи підготовки магістрів із фізичної терапії в рамках проекту REHAB
Інші назви: Formation Ways of the Domestic Training System for Master’s in Physical Therapy in the Framework of the REHAB Project
Автори: Лазарєва, Олена
Жарова, Ірина
Кравчук, Людмила
Кормільцев, Володимир
Баннікова, Римма
Гаврелюк, Світлана
Lazarova, Olena
Zharova, Irina
Kravchuk, Lyudmila
Kormiltsev, Volodimir
Bannikova, Rymma
Gavreliuk, Svitlana
Приналежність: Національний університет фізичного виховання і спорту України (м. Київ)
Бібліографічний опис: Лазарєва О., Жарова І., Кравчук Л. Шляхи становлення вітчизняної системи підготовки магістрів із фізичної терапії в рамках проекту REHAB / Олена Лазарєва, Ірина Жарова, Людмила Кравчук // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2019. − Вип. 33. – С. 15–19.
Журнал/збірник: Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки
Випуск/№ : 33
Дата публікації: 2019
Дата внесення: 23-січ-2024
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Теми: магістерський рівень освіти
освітньо-професійна програма
фізична терапія
master’s level of education
physical therapy
educational and professional program
Діапазон сторінок: 15-19
Короткий огляд (реферат): Виходячи з пріоритетних напрямів державної політики України в галузі реформування охорони здоров’я, ми провели аналіз системи підготовки магістрів із фізичної терапії. Методи дослідження – аналіз й уза-гальнення досвіду підготовки фахівців із фізичної терапії в країнах Євросоюзу та нової освітньо-професійної програми й навчального плану для другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціалізацією 227.1 «Фізична Молодіжний науковий вісник (2019)… 19 терапія» кафедри фізичної терапії та ерготерапії НУФВСУ. Дослідження дало змогу виявити низку проблем-них питань невідповідності програм професійної підготовки фізичних терапевтів в Україні вимогам Всесвіт-ньої конфедерації фізичної терапії Європейського простору (ER-WCPT). Новий міжнародний освітнїй проект «Інноваційна реабілітаційна освіта – впровадження нових магістерських програм в Україні» (REHAB), який утілюється, надає можливість підвищити професійний потенціал викладачів університету; створити нові ресурси для викладання/навчання/оцінювання; спеціальну освітню інфраструктуру, необхідну для реалізації нової національної професійної програми з фізичної терапії. Проведено аналіз освітніх програм і вивчено досвід формування загальних і фахових компетентностей у рамках категорій знань та розуміння, навичок і здібно-стей, судження та підходу в освіті фізичних терапевтів у країнах Європейського Союзу. Розробка та впрова-дження нових (пілотних) освітніх магістерських програм із фізичної терапії сприятимуть підготовці в Ук-раїні високопрофесійних фахівців із фізичної терапії за європейськими стандартами.Based on the priority directions of the state policy of Ukraine in the field of healthcare reform, an analysis of training system for master’s in physical therapy is carried out. Research methods – analysis and generalization of experience for training specialists in physical therapy in EU countries and the new educational, professional program and curriculum for the second (master) level of higher education in specialty 227.1 «Physical Therapy» Physical Therapy and Occupational Therapy Department of NUUPES. The study revealed a number of problematic issues in the discrepancy between the training programs of physical therapists in Ukraine and the requirements of the World Confederation of Physical Therapy in the European Space (ER-WCPT). The new international educational project «Innovative rehabilitation education – the introduction of new master’s programs in Ukraine» (REHAB), which is being implemented, provides the opportunity to: increase the professional capacity of university professors; creation of new resources for teaching / learning / assessment; creation of a special educational infrastructure necessary for the implementation of the new national vocational program in physical therapy. An analysis of educational programs was conducted and the experience of forming general and professional competences within the categories of knowledge and understanding, skills and abilities, judgments and approaches in the education of physical therapists in the European Union countries was studied. The development and implementation of new (pilot) educational master’s programs in physical therapy contribute to the training in Ukraine of highly qualified specialists in physical therapy according to European standards
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23517
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2019, № 33

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019_33-15-19.pdf738,86 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.