Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23517
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛазарєва, Олена-
dc.contributor.authorЖарова, Ірина-
dc.contributor.authorКравчук, Людмила-
dc.contributor.authorКормільцев, Володимир-
dc.contributor.authorБаннікова, Римма-
dc.contributor.authorГаврелюк, Світлана-
dc.contributor.authorLazarova, Olena-
dc.contributor.authorZharova, Irina-
dc.contributor.authorKravchuk, Lyudmila-
dc.contributor.authorKormiltsev, Volodimir-
dc.contributor.authorBannikova, Rymma-
dc.contributor.authorGavreliuk, Svitlana-
dc.date.accessioned2024-01-23T12:34:47Z-
dc.date.available2024-01-23T12:34:47Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛазарєва О., Жарова І., Кравчук Л. Шляхи становлення вітчизняної системи підготовки магістрів із фізичної терапії в рамках проекту REHAB / Олена Лазарєва, Ірина Жарова, Людмила Кравчук // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2019. − Вип. 33. – С. 15–19.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23517-
dc.description.abstractВиходячи з пріоритетних напрямів державної політики України в галузі реформування охорони здоров’я, ми провели аналіз системи підготовки магістрів із фізичної терапії. Методи дослідження – аналіз й уза-гальнення досвіду підготовки фахівців із фізичної терапії в країнах Євросоюзу та нової освітньо-професійної програми й навчального плану для другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціалізацією 227.1 «Фізична Молодіжний науковий вісник (2019)… 19 терапія» кафедри фізичної терапії та ерготерапії НУФВСУ. Дослідження дало змогу виявити низку проблем-них питань невідповідності програм професійної підготовки фізичних терапевтів в Україні вимогам Всесвіт-ньої конфедерації фізичної терапії Європейського простору (ER-WCPT). Новий міжнародний освітнїй проект «Інноваційна реабілітаційна освіта – впровадження нових магістерських програм в Україні» (REHAB), який утілюється, надає можливість підвищити професійний потенціал викладачів університету; створити нові ресурси для викладання/навчання/оцінювання; спеціальну освітню інфраструктуру, необхідну для реалізації нової національної професійної програми з фізичної терапії. Проведено аналіз освітніх програм і вивчено досвід формування загальних і фахових компетентностей у рамках категорій знань та розуміння, навичок і здібно-стей, судження та підходу в освіті фізичних терапевтів у країнах Європейського Союзу. Розробка та впрова-дження нових (пілотних) освітніх магістерських програм із фізичної терапії сприятимуть підготовці в Ук-раїні високопрофесійних фахівців із фізичної терапії за європейськими стандартами.Based on the priority directions of the state policy of Ukraine in the field of healthcare reform, an analysis of training system for master’s in physical therapy is carried out. Research methods – analysis and generalization of experience for training specialists in physical therapy in EU countries and the new educational, professional program and curriculum for the second (master) level of higher education in specialty 227.1 «Physical Therapy» Physical Therapy and Occupational Therapy Department of NUUPES. The study revealed a number of problematic issues in the discrepancy between the training programs of physical therapists in Ukraine and the requirements of the World Confederation of Physical Therapy in the European Space (ER-WCPT). The new international educational project «Innovative rehabilitation education – the introduction of new master’s programs in Ukraine» (REHAB), which is being implemented, provides the opportunity to: increase the professional capacity of university professors; creation of new resources for teaching / learning / assessment; creation of a special educational infrastructure necessary for the implementation of the new national vocational program in physical therapy. An analysis of educational programs was conducted and the experience of forming general and professional competences within the categories of knowledge and understanding, skills and abilities, judgments and approaches in the education of physical therapists in the European Union countries was studied. The development and implementation of new (pilot) educational master’s programs in physical therapy contribute to the training in Ukraine of highly qualified specialists in physical therapy according to European standardsuk_UK
dc.format.extent15-19-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectмагістерський рівень освітиuk_UK
dc.subjectосвітньо-професійна програмаuk_UK
dc.subjectфізична терапіяuk_UK
dc.subjectmaster’s level of educationuk_UK
dc.subjectphysical therapyuk_UK
dc.subjecteducational and professional programuk_UK
dc.titleШляхи становлення вітчизняної системи підготовки магістрів із фізичної терапії в рамках проекту REHABuk_UK
dc.title.alternativeFormation Ways of the Domestic Training System for Master’s in Physical Therapy in the Framework of the REHAB Projectuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.citation.issue33-
dc.citation.journalTitleМолодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки-
dc.contributor.affiliationНаціональний університет фізичного виховання і спорту України (м. Київ)uk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2019, № 33

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019_33-15-19.pdf738,86 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.