Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23085
Title: Вплив маркетингових комунікацій на ефективність збутової діяльності малого підприємства
Authors: Маяк, Олег
Affiliation: Сумський національний аграрний університет
Bibliographic description (Ukraine): Маяк О. Вплив маркетингових комунікацій на ефективність збутової діяльності малого підприємства. UKRAINE INNOVATE: сучасні моделі для відновлення: збірник тез доповідей V Міжнародної мультидисциплінарної науково-практичної конференції (Луцьк, 25 жовтня 2023 р.). / За заг. ред. Павліхи Н.В. Луцьк : Вежа-Друк, 2023. 211 с. С. 111-114.
Conference/Event: UKRAINE INNOVATE: сучасні моделі для відновлення
Issue Date: 25-Oct-2023
Date of entry: 18-Nov-2023
Publisher: Луцьк: Вежа-Друк
Country (code): UA
Place of the edition/event: Луцьк
UDC: 658.8.0
Keywords: маркетингові комунікації
збутова діяльність
мале підприємство
Page range: 111-114
Abstract: Успішна діяльність економічних суб’єктів в умовах глобалізації ринків вимагає не тільки глибокого розуміння суті сучасних міжнародних економічних відносин, тенденцій і динаміки процесів зовнішніх ринків, а й закономірності розвитку системи управління підприємницькою діяльністю створення дієвих механізмів маркетингового впливу на ринкову ситуацію. На сучасному етапі української економіки суб’єкти підприємництва ще не набули достатнього досвіду для адекватної управлінської протидії великим компаніям в конкурентно напруженому середовищі Українського та зарубіжного ринку. Тому розробка та вдосконалення інструментів маркетингу, зокрема у сфері маркетингових комунікацій є важливою умовою ефективної підприємницької діяльності суб’єктів господарювання в ринковому середовищі.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23085
ISBN: 978-966-940-513-5
References (Ukraine): 1. Божкова В. В. Теоретичні підходи до класифікації інструментів маркетингових комунікацій. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія «Економіка». Ужгород, 2018. Вип. 2 (39). Ч. 1. С. 31–37. URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36899
2. Гайванович Н. В. Комплекс маркетингу у сфері послуг: процес та забезпечення. Вісник Національного університету «Львівська політехніка», 2017. №649. С. 145–153.
3. Ілляшенко С. М. Сучасні тенденції застосування Internet-технологій у маркетингу. Маркетинг і менеджмент інновацій, 2018. №4 (2). С. 64-74.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:UKRAINE INNOVATE: сучасні моделі для відновлення

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
111-114.pdf2,31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.