Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23085
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаяк, Олег-
dc.date.accessioned2023-11-18T20:23:26Z-
dc.date.available2023-11-18T20:23:26Z-
dc.date.issued2023-10-25-
dc.identifier.citationМаяк О. Вплив маркетингових комунікацій на ефективність збутової діяльності малого підприємства. UKRAINE INNOVATE: сучасні моделі для відновлення: збірник тез доповідей V Міжнародної мультидисциплінарної науково-практичної конференції (Луцьк, 25 жовтня 2023 р.). / За заг. ред. Павліхи Н.В. Луцьк : Вежа-Друк, 2023. 211 с. С. 111-114.uk_UK
dc.identifier.isbn978-966-940-513-5-
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23085-
dc.description.abstractУспішна діяльність економічних суб’єктів в умовах глобалізації ринків вимагає не тільки глибокого розуміння суті сучасних міжнародних економічних відносин, тенденцій і динаміки процесів зовнішніх ринків, а й закономірності розвитку системи управління підприємницькою діяльністю створення дієвих механізмів маркетингового впливу на ринкову ситуацію. На сучасному етапі української економіки суб’єкти підприємництва ще не набули достатнього досвіду для адекватної управлінської протидії великим компаніям в конкурентно напруженому середовищі Українського та зарубіжного ринку. Тому розробка та вдосконалення інструментів маркетингу, зокрема у сфері маркетингових комунікацій є важливою умовою ефективної підприємницької діяльності суб’єктів господарювання в ринковому середовищі.uk_UK
dc.format.extent111-114-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЛуцьк: Вежа-Друкuk_UK
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UK
dc.subjectзбутова діяльністьuk_UK
dc.subjectмале підприємствоuk_UK
dc.titleВплив маркетингових комунікацій на ефективність збутової діяльності малого підприємстваuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceUKRAINE INNOVATE: сучасні моделі для відновлення-
dc.contributor.affiliationСумський національний аграрний університетuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameЛуцькuk_UK
dc.relation.references1. Божкова В. В. Теоретичні підходи до класифікації інструментів маркетингових комунікацій. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія «Економіка». Ужгород, 2018. Вип. 2 (39). Ч. 1. С. 31–37. URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36899uk_UK
dc.relation.references2. Гайванович Н. В. Комплекс маркетингу у сфері послуг: процес та забезпечення. Вісник Національного університету «Львівська політехніка», 2017. №649. С. 145–153.uk_UK
dc.relation.references3. Ілляшенко С. М. Сучасні тенденції застосування Internet-технологій у маркетингу. Маркетинг і менеджмент інновацій, 2018. №4 (2). С. 64-74.uk_UK
dc.subject.udc658.8.0uk_UK
Розташовується у зібраннях:UKRAINE INNOVATE: сучасні моделі для відновлення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
111-114.pdf2,31 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.