Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23060
Назва: Проблема соціокультурного виховання здобувачів початкової освіти
Автори: Іовхімчук, Наталія
Устимук, Наталія
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Іовхімчук Н., Устимук Н. Проблема соціокультурного виховання здобувачів початкової освіти. Наукова інтеграція в умовах глобальних викликів: збірник тез доповідей IV Міжнародної мультидисциплінарної науково-практичної конференції (Луцьк, 20 червня 2023 р.). / За заг. ред. Павліхи Н. В. – Луцьк : Вежа-Друк, 2023. –1 електрон. опт. диск (CD-ROM). – Обʼєм даних 3,12 Мб. С. 145-147.
Конференція/захід: Наукова інтеграція в умовах глобальних викликів
Дата публікації: 20-чер-2023
Дата внесення: 18-лис-2023
Видавництво: Вежа-Друк
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Луцьк
УДК: 371.13:373.3
Теми: соціокультурне виховання
соціокультурний простір
здобувачі початкової освіти
Діапазон сторінок: 145-147
Короткий огляд (реферат): Соціокультурна реальність виступає для молодшого школяра як підґрунтя для поступового залучення до проблемного поля культури та опанування соціокультурним досвідом. Рушійною силою соціокультурного розвитку дитини виступає саме накопичення та розширення її індивідуального життєвого досвіду в процесі особливої взаємодії зі світом однолітків, дорослих, власної рефлексивної практики. Як частка певного соціокультурного простору, яка все більше усвідомлює себе такою, вихованець початкової школи, згідно з сучасною виховними концепціями, має виробляти дедалі самостійніше власне ставлення до проблем цього простору, які він починає все глибше усвідомлювати. Пошук відправних культуротворчих зусиль, зумовлених нинішнім перехідним часом, приводить до осмислення й вибору соціокультурних орієнтирів. Культуротворчі зусилля як сфера загального мають свій сенс постільки, оскільки вони спрямовані на розвиток та самоствердження суспільства та людини у суспільстві.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23060
Перелік літератури: 1. Андрос Є. Онтологія українського світосприймання: проблема соціокультурних пріоритетів. Феномен української культури: методологічні засади осмислення / [Відп. ред. В. Шинкарук, Є. Бистрицький]. К. : Фенікс, 1996. С. 113-132.
2. Малько А. О. Культурологічні проблеми соціального виховання. Гуманістично спрямований виховний процес становлення особистості (Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді): Зб. наук. праць: У 2 кн. Кн.1 К. : ВІРА Інсайт, 2001. С. 24-30.
3. Шинкарук В. Феномен культури. Філософські аспекти. Феномен української культури: методологічні засади осмислення. Київ: Фенікс, 1996. С 8– 61.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукова інтеграція в умовах глобальних викликів:

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
145-147_.pdf1,82 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.