Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23060
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІовхімчук, Наталія-
dc.contributor.authorУстимук, Наталія-
dc.date2023-
dc.date.accessioned2023-11-18T08:53:08Z-
dc.date.available2023-11-18T08:53:08Z-
dc.date.issued2023-06-20-
dc.identifier.citationІовхімчук Н., Устимук Н. Проблема соціокультурного виховання здобувачів початкової освіти. Наукова інтеграція в умовах глобальних викликів: збірник тез доповідей IV Міжнародної мультидисциплінарної науково-практичної конференції (Луцьк, 20 червня 2023 р.). / За заг. ред. Павліхи Н. В. – Луцьк : Вежа-Друк, 2023. –1 електрон. опт. диск (CD-ROM). – Обʼєм даних 3,12 Мб. С. 145-147.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23060-
dc.description.abstractСоціокультурна реальність виступає для молодшого школяра як підґрунтя для поступового залучення до проблемного поля культури та опанування соціокультурним досвідом. Рушійною силою соціокультурного розвитку дитини виступає саме накопичення та розширення її індивідуального життєвого досвіду в процесі особливої взаємодії зі світом однолітків, дорослих, власної рефлексивної практики. Як частка певного соціокультурного простору, яка все більше усвідомлює себе такою, вихованець початкової школи, згідно з сучасною виховними концепціями, має виробляти дедалі самостійніше власне ставлення до проблем цього простору, які він починає все глибше усвідомлювати. Пошук відправних культуротворчих зусиль, зумовлених нинішнім перехідним часом, приводить до осмислення й вибору соціокультурних орієнтирів. Культуротворчі зусилля як сфера загального мають свій сенс постільки, оскільки вони спрямовані на розвиток та самоствердження суспільства та людини у суспільстві.uk_UK
dc.format.extent145-147-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВежа-Друкuk_UK
dc.subjectсоціокультурне вихованняuk_UK
dc.subjectсоціокультурний простірuk_UK
dc.subjectздобувачі початкової освітиuk_UK
dc.titleПроблема соціокультурного виховання здобувачів початкової освітиuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceНаукова інтеграція в умовах глобальних викликів-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameЛуцькuk_UK
dc.relation.references1. Андрос Є. Онтологія українського світосприймання: проблема соціокультурних пріоритетів. Феномен української культури: методологічні засади осмислення / [Відп. ред. В. Шинкарук, Є. Бистрицький]. К. : Фенікс, 1996. С. 113-132.uk_UK
dc.relation.references2. Малько А. О. Культурологічні проблеми соціального виховання. Гуманістично спрямований виховний процес становлення особистості (Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді): Зб. наук. праць: У 2 кн. Кн.1 К. : ВІРА Інсайт, 2001. С. 24-30.uk_UK
dc.relation.references3. Шинкарук В. Феномен культури. Філософські аспекти. Феномен української культури: методологічні засади осмислення. Київ: Фенікс, 1996. С 8– 61.uk_UK
dc.subject.udc371.13:373.3uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукова інтеграція в умовах глобальних викликів:

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
145-147_.pdf1,82 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.