Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2269
Назва: Інтегрований вплив фізичних вправ і загартування на організм дошкільників 5–6 років
Інші назви: Influence of Physical Exercises and Hardering on Organism of Preschoolers Aged 5–6
Автори: Ковальчук, Н.
Балахничева, Г.
Заремба, Л.
Kovalchuk, N.
Balakhnicheva, G.
Zaremba, L.
Бібліографічний опис: Ковальчук, Н. Інтегрований вплив фізичних вправ і загартування на організм дошкільників 5-6 років / Н. Ковальчук, Г. Балахничева, Л. Заремба // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 3(19). – С. 153-157. – Бібліогр.: 7 назв.
Дата публікації: 2012
Дата внесення: 7-лис-2013
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: інтегрований вплив
фізичне виховання
загартування
дошкільники
фізичний розвиток
фізична підготовленість
influence
physical education
computer-integrated
hardering
physical development
preschoolers
physical preparedness
Короткий огляд (реферат): Сприяння повноцінному фізичному розвитку дошкільнят – одне з основних завдань дитячих садків. У зв’язку з цим особливого значення набуває пошук оптимальних методик і засобів підвищення фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільних навчальних закладах. Цій проблемі присвячено дослідження, яке проводилося у Луцькому дитсадку “Чарівник”. Діти контрольної групи “Бджілка” займалися вправами для фізичного розвитку за стандартною програмою, а діти експериментальної групи протягом шести місяців поєднували рухо¬ву активність на свіжому повітрі та в приміщенні з загартувальними процедурами. Результати експерименту свідчать про позитивний вплив програми. У ЕГ діти хворіли рідше ніж у КГ, у них покращалася постава і нормалізувалося склепіння стопи, статистично достовірно покращилися морфофункціональні показники та ре-зультати фізичної підготовленості. Promoting full development of physical preschoolers is one of the main tasks of kindergartens. That is why, the searching of optimal methods and means of increasing of physical health work is very important in preschool education. This issue was devoted to studying the research, which was carried out in Lutsk pre-school number 9 “Wizard”. Children of the control group “Bee” performed exercises according to the program of kindergarten and children of the experimental group “Cornflower” for the period of 6 months combined motor activity in fresh air with tempering procedures. The results of experiment demonstrated positive impact of the program. Children of the experimental group were sick less often than children in the control group, they improved their posture and foot arches have normalized, statistically early improved morphological and functional parameters and results of physical fitness.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2269
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anot37.pdf281,89 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.