Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2269
Title: Інтегрований вплив фізичних вправ і загартування на організм дошкільників 5–6 років
Other Titles: Influence of Physical Exercises and Hardering on Organism of Preschoolers Aged 5–6
Authors: Ковальчук, Н.
Балахничева, Г.
Заремба, Л.
Kovalchuk, N.
Balakhnicheva, G.
Zaremba, L.
Bibliographic description (Ukraine): Ковальчук, Н. Інтегрований вплив фізичних вправ і загартування на організм дошкільників 5-6 років / Н. Ковальчук, Г. Балахничева, Л. Заремба // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 3(19). – С. 153-157. – Бібліогр.: 7 назв.
Issue Date: 2012
Date of entry: 7-Nov-2013
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Keywords: інтегрований вплив
фізичне виховання
загартування
дошкільники
фізичний розвиток
фізична підготовленість
influence
physical education
computer-integrated
hardering
physical development
preschoolers
physical preparedness
Abstract: Сприяння повноцінному фізичному розвитку дошкільнят – одне з основних завдань дитячих садків. У зв’язку з цим особливого значення набуває пошук оптимальних методик і засобів підвищення фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільних навчальних закладах. Цій проблемі присвячено дослідження, яке проводилося у Луцькому дитсадку “Чарівник”. Діти контрольної групи “Бджілка” займалися вправами для фізичного розвитку за стандартною програмою, а діти експериментальної групи протягом шести місяців поєднували рухо¬ву активність на свіжому повітрі та в приміщенні з загартувальними процедурами. Результати експерименту свідчать про позитивний вплив програми. У ЕГ діти хворіли рідше ніж у КГ, у них покращалася постава і нормалізувалося склепіння стопи, статистично достовірно покращилися морфофункціональні показники та ре-зультати фізичної підготовленості. Promoting full development of physical preschoolers is one of the main tasks of kindergartens. That is why, the searching of optimal methods and means of increasing of physical health work is very important in preschool education. This issue was devoted to studying the research, which was carried out in Lutsk pre-school number 9 “Wizard”. Children of the control group “Bee” performed exercises according to the program of kindergarten and children of the experimental group “Cornflower” for the period of 6 months combined motor activity in fresh air with tempering procedures. The results of experiment demonstrated positive impact of the program. Children of the experimental group were sick less often than children in the control group, they improved their posture and foot arches have normalized, statistically early improved morphological and functional parameters and results of physical fitness.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2269
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
anot37.pdf281,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.