Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2230
Title: Компетентність особистості студентів при виборі майбутньої спеціальності
Other Titles: Personal Competence of Students in Choosing Their Future Occupation
Authors: Мінжоріна, І.
Василенко, В.
Переверзєва, С.
Андріанов, Т.
Сахно, Н.
Minzhorina, I.
Vasilenko, V.
Pereverzeva, S.
Andrianov, T.
Sakhno, N.
Bibliographic description (Ukraine): Компетентність особистості студентів при виборі майбутньої спеціальності / І. Мінжоріна [та ін.] // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 3(19). – С. 88-91. – Бібліогр.: 6 назв.
Issue Date: 2012
Date of entry: 5-Nov-2013
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Keywords: професійна підготовка
педагогічне мишлення
компетентність
інтерактивні методи навчання
мотиваційний вибір
vocational training
teacher thinking
competence
interactive teaching methods
motivational choice
Abstract: У результаті проведеної роботи зі студентами І–IV курсів Криворізького педагогічного інституту із вивчення їхньої компетентності в питаннях вибору професії ми визначили, що якісна підготовка майбутніх спеціалістів залежить від їх розуміння відповідальності за свої дії, наявності спеціальних знань та деяких інших факторів. Виявлено основне завдання роботи: дослідити уявлення студентів про важливість компе-тентності питання вибору майбутньої професії. У результаті доведено, що якісна спрямованість навчального процесу формує знаходження правильних шляхів вирішення даного завдання. Висновки: виявлено, що при виборі майбутньої спеціальності студенти керуються передусім власним вибором – головним показником їхньої компетентністі. The study of proficiency of students of the first – fourth academic years of the Krivoy Rog State Pedagogical University in choosing future profession has been conducted. As result of our work it was determined that qualitative training of future specialists depends on understanding of responsibilities of their achievements, presence of particular knowledge and some other factors. The main task of the study was determined as understanding of students the importance of proficiency in choosing their future profession. As a result it has been proved that qualitative outlook of academic curriculum forms determination of the ways for solving the given assignment. Conclusion: it has been determined that students pay attention to their personal choices which are the primary indicators of the proficiency when they choose future profession.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2230
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
anot22.pdf300,76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.