Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2230
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМінжоріна, І.-
dc.contributor.authorВасиленко, В.-
dc.contributor.authorПереверзєва, С.-
dc.contributor.authorАндріанов, Т.-
dc.contributor.authorСахно, Н.-
dc.contributor.authorMinzhorina, I.-
dc.contributor.authorVasilenko, V.-
dc.contributor.authorPereverzeva, S.-
dc.contributor.authorAndrianov, T.-
dc.contributor.authorSakhno, N.-
dc.date.accessioned2013-11-05T14:50:37Z-
dc.date.available2013-11-05T14:50:37Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКомпетентність особистості студентів при виборі майбутньої спеціальності / І. Мінжоріна [та ін.] // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 3(19). – С. 88-91. – Бібліогр.: 6 назв.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2230-
dc.description.abstractУ результаті проведеної роботи зі студентами І–IV курсів Криворізького педагогічного інституту із вивчення їхньої компетентності в питаннях вибору професії ми визначили, що якісна підготовка майбутніх спеціалістів залежить від їх розуміння відповідальності за свої дії, наявності спеціальних знань та деяких інших факторів. Виявлено основне завдання роботи: дослідити уявлення студентів про важливість компе-тентності питання вибору майбутньої професії. У результаті доведено, що якісна спрямованість навчального процесу формує знаходження правильних шляхів вирішення даного завдання. Висновки: виявлено, що при виборі майбутньої спеціальності студенти керуються передусім власним вибором – головним показником їхньої компетентністі. The study of proficiency of students of the first – fourth academic years of the Krivoy Rog State Pedagogical University in choosing future profession has been conducted. As result of our work it was determined that qualitative training of future specialists depends on understanding of responsibilities of their achievements, presence of particular knowledge and some other factors. The main task of the study was determined as understanding of students the importance of proficiency in choosing their future profession. As a result it has been proved that qualitative outlook of academic curriculum forms determination of the ways for solving the given assignment. Conclusion: it has been determined that students pay attention to their personal choices which are the primary indicators of the proficiency when they choose future profession.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UK
dc.subjectпедагогічне мишленняuk_UK
dc.subjectкомпетентністьuk_UK
dc.subjectінтерактивні методи навчанняuk_UK
dc.subjectмотиваційний вибірuk_UK
dc.subjectvocational traininguk_UK
dc.subjectteacher thinkinguk_UK
dc.subjectcompetenceuk_UK
dc.subjectinteractive teaching methodsuk_UK
dc.subjectmotivational choiceuk_UK
dc.titleКомпетентність особистості студентів при виборі майбутньої спеціальностіuk_UK
dc.title.alternativePersonal Competence of Students in Choosing Their Future Occupationuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУДК 378:796-
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anot22.pdf300,76 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.