Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22221
Назва: Особливості цифрового етикету та його вплив на маркетингові комунікації.
Інші назви: Features of digital etiquette and its impact on marketing communications.
Автори: Коневич, Софія
Бібліографічний опис: Коневич Софія. Особливості цифрового етикету та його вплив на маркетингові комунікації. REBUILD UKRAINE: справа всього цивілізованого світу: збірник тез доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (Луцьк, 15 березня 2023 р.). / ред. Н. В. Павліха. Луцьк: Вежа-Друк, 2023. С. 81-85.
Конференція/захід: REBUILD UKRAINE: справа всього цивілізованого світу
Дата публікації: 2023
Дата внесення: 11-кві-2023
Видавництво: Вежа-Друк
Країна (код): UA
УДК: 330.1
Діапазон сторінок: 81-85
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22221
Перелік літератури: 1. Андрійченко Ж. О., Близнюк Т. П., Майстренко О. В. Digital етикет та комунікація: тенденції та вимоги сьогодення [Електронний ресурс]. Економіка та суспільство, 2021. № 34. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/983/941.
2. Дишкант І. Цифровий етикет у діловому спілкуванні. Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання: матеріали Ⅲ Міжнародної студентськоїнауково-технічної конференції, 23–24 квітня 2020 року. Тернопіль : ТНТУ, 2020. С. 154.
3. Єзова С. А. Про нетикет, цифровий етикет і нову етику в навчальному процесі [Електронний ресурс]. Культура: теорія та практика. 2021. № 1 (40). URL: https://cyberleninka.ru/article/n/o-netikete-tsifrovom-etikete-i-novoy-etikevuchebnom-protsesse.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:REBUILD UKRAINE: справа всього цивілізованого світу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
83-87.pdf352,65 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.