Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2219
Title: Бельгійський досвід професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до позакласної та позашкільної оздоровчо-виховної роботи
Other Titles: Belgian Experience of Training of Future Physical Education Teachers to Extra-Curricular Health and Educational Work
Authors: Захаріна, Є.
Zakharina, Ye.
Bibliographic description (Ukraine): Захаріна, Є. Бельгійський досвід професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до позакласної та позашкільної оздоровчо-виховної роботи / Є. Захаріна // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 3(19). – С. 56-61. – Бібліогр.: 2 назви.
Issue Date: 2012
Date of entry: 5-Nov-2013
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Keywords: бакалавр
майбутні учителі фізичної культури
позакласна та позашкільна оздоровчо
bachelor
future physicaleducation teachers
extra-curricular health and education work
Abstract: У статті розглянуто особливості вищої освіти в університетах Бельгії й Нідерландів. Автор указує, що рух за підвищення якості освіти у вищих навчальних закладах набув загальнонаціонального характеру та активно підтримується урядами всіх країн. Завданням дослідження було вивчення особливостей професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в Бельгії й Нідерландах. Зазначено, що термін навчання для отримання ступеня бакалавра в галузі фізичного виховання становить три роки, магістра два роки в універ-ситетах Бельгії та Нідерландів. Подано навчальний план підготовки бакалаврів фізичного виховання й кіне-зіології Вільного університету в Брюсселі. Автор на прикладі дисципліни “Події та керування проектами в га-лузі спорту” Вільного університету в Брюсселі розглядає підготовку майбутніх учителів фізичної культури до проведення та організації різноманітних фізкультурно-оздоровчих заходів, які пропагують здоровий спосіб життя, залучають молодь до регулярних занять фізичною культурою та спортом. . The article deals with the features of higher education at universities in Belgium and the Netherlands. The author points out that the movement for improving educational quality in higher educational establishments has national character and is actively supported by governments of all countries. The objective of the study was to study characteristics of training of future physical education teachers in Belgium and the Netherlands. It was noted that the training period for obtaining bachelor’s degree in physical education is three years, Master degree – two years of studying at the universities of Belgium and the Netherlands. The curriculum for a bachelor of physical education and kinesiology at Free University of Brussels is presented. The author considers the example of discipline “Events and project management in Sports” at Free University of Brussels in preparation of futurephysical education teachers for organization of various sports and recreational activities that promotes healthy lifestyle, attracts young people to regular physical training and sports.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2219
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
anot15.pdf317,36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.