Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21078
Title: Домінанти професіоналізму педагогічної діяльності вихователя ЗДО
Authors: Мельник, Ірина Миколаївна
Заремба, Людмила Василівна
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Волинський національний університет імені Лесі Українки
Bibliographic description (Ukraine): Мельник І.М., Заремба Л.В. Домінанти професіоналізму педагогічної діяльності вихователя ЗДО. Acta Paedagogica Volynienses, (4), 3–10. https://doi.org/10.32782/apv/2021.4.1
Journal/Collection: Acta Paedagogica Volynienses
Issue: 4
Issue Date: 2021
Date of entry: 10-Nov-2022
Country (code): UA
ORCID Id: http://orcid.org/0000-0001-6020-4492
http://orcid.org/0000-0003-0386-4966
DOI: https://doi.org/10.32782/apv/2021.4.1
UDC: 37.01
Keywords: професіоналізм
педагогічна діяльність вихователя ЗДО
знання
спілкування
ціннісне ставлення
цінності.
Page range: С.3-11
Abstract: Мета статті розглянути питання професіоналізму педагогічної діяльності вихователя ЗДО в аксіологічному аспекті. На основі узагальнення наукових позицій різних авторів уточнити суть поняття «професіоналізм» у співвідношенні з поняттями «педагогічна діяльність», «педагогічна майстерність», «особистісно-професійний розвиток». Методологія. Зроблено узагальнення, що професіоналізм педагогічної діяльності треба розглядати з двох сторін: особистісного і діяльнісного. Акцентовано, що ціннісне ставлення – вищий рівень ставлення суб’єкта до професіоналізму педагогічної діяльності. З’ясовано, що пріоритетними цінностями для педагога можуть бути професіоналізм діяльності, шляхи і засоби його досягнення. Наукова новизна. Виділено провідні принципи та умови досягнення професіоналізму, зокрема професіоналізму спілкування вихователя ЗДО із дітьми, батьками, колегами. Ми акцентуємо у статті щодо виділення в структурі професіоналізму педагогічної діяльності, трьох компонентів: - професіоналізм знань; - професіоналізм спілкування; - професіоналізм самовдосконалення, що забезпечує динамічність, розвиток цілісної системи, «професіоналізм діяльності педагога» шляхом справедливої самооцінки й оперативного подолання недоліків та прогалин.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21078
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FP)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20211126.pdf254,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.