Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21078
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельник, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorЗаремба, Людмила Василівна-
dc.date.accessioned2022-11-10T07:33:55Z-
dc.date.available2022-11-10T07:33:55Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМельник І.М., Заремба Л.В. Домінанти професіоналізму педагогічної діяльності вихователя ЗДО. Acta Paedagogica Volynienses, (4), 3–10. https://doi.org/10.32782/apv/2021.4.1uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21078-
dc.description.abstractМета статті розглянути питання професіоналізму педагогічної діяльності вихователя ЗДО в аксіологічному аспекті. На основі узагальнення наукових позицій різних авторів уточнити суть поняття «професіоналізм» у співвідношенні з поняттями «педагогічна діяльність», «педагогічна майстерність», «особистісно-професійний розвиток». Методологія. Зроблено узагальнення, що професіоналізм педагогічної діяльності треба розглядати з двох сторін: особистісного і діяльнісного. Акцентовано, що ціннісне ставлення – вищий рівень ставлення суб’єкта до професіоналізму педагогічної діяльності. З’ясовано, що пріоритетними цінностями для педагога можуть бути професіоналізм діяльності, шляхи і засоби його досягнення. Наукова новизна. Виділено провідні принципи та умови досягнення професіоналізму, зокрема професіоналізму спілкування вихователя ЗДО із дітьми, батьками, колегами. Ми акцентуємо у статті щодо виділення в структурі професіоналізму педагогічної діяльності, трьох компонентів: - професіоналізм знань; - професіоналізм спілкування; - професіоналізм самовдосконалення, що забезпечує динамічність, розвиток цілісної системи, «професіоналізм діяльності педагога» шляхом справедливої самооцінки й оперативного подолання недоліків та прогалин.uk_UK
dc.format.extentС.3-11-
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectпрофесіоналізмuk_UK
dc.subjectпедагогічна діяльність вихователя ЗДОuk_UK
dc.subjectзнанняuk_UK
dc.subjectспілкуванняuk_UK
dc.subjectціннісне ставленняuk_UK
dc.subjectцінності.uk_UK
dc.titleДомінанти професіоналізму педагогічної діяльності вихователя ЗДОuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32782/apv/2021.4.1-
dc.citation.issue4-
dc.citation.journalTitleActa Paedagogica Volynienses-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.identifier.orcidhttp://orcid.org/0000-0001-6020-4492-
dc.identifier.orcidhttp://orcid.org/0000-0003-0386-4966-
dc.subject.udc37.01uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20211126.pdf254,2 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.