Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21078| Назва: | Домінанти професіоналізму педагогічної діяльності вихователя ЗДО |
| Автори: | Мельник, Ірина Миколаївна Заремба, Людмила Василівна |
| Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Бібліографічний опис: | Мельник І.М., Заремба Л.В. Домінанти професіоналізму педагогічної діяльності вихователя ЗДО. Acta Paedagogica Volynienses, (4), 3–10. https://doi.org/10.32782/apv/2021.4.1 |
| Журнал/збірник: | Acta Paedagogica Volynienses |
| Випуск/№ : | 4 |
| Дата публікації: | 2021 |
| Дата внесення: | 10-лис-2022 |
| Країна (код): | UA |
| Ідентифікатор ORCID: | http://orcid.org/0000-0001-6020-4492 http://orcid.org/0000-0003-0386-4966 |
| DOI: | https://doi.org/10.32782/apv/2021.4.1 |
| УДК: | 37.01 |
| Теми: | професіоналізм педагогічна діяльність вихователя ЗДО знання спілкування ціннісне ставлення цінності. |
| Діапазон сторінок: | С.3-11 |
| Короткий огляд (реферат): | Мета статті розглянути питання професіоналізму педагогічної діяльності вихователя ЗДО в аксіологічному аспекті. На основі узагальнення наукових позицій різних авторів уточнити суть поняття «професіоналізм» у співвідношенні з поняттями «педагогічна діяльність», «педагогічна майстерність», «особистісно-професійний розвиток». Методологія. Зроблено узагальнення, що професіоналізм педагогічної діяльності треба розглядати з двох сторін: особистісного і діяльнісного. Акцентовано, що ціннісне ставлення – вищий рівень ставлення суб’єкта до професіоналізму педагогічної діяльності. З’ясовано, що пріоритетними цінностями для педагога можуть бути професіоналізм діяльності, шляхи і засоби його досягнення. Наукова новизна. Виділено провідні принципи та умови досягнення професіоналізму, зокрема професіоналізму спілкування вихователя ЗДО із дітьми, батьками, колегами. Ми акцентуємо у статті щодо виділення в структурі професіоналізму педагогічної діяльності, трьох компонентів: - професіоналізм знань; - професіоналізм спілкування; - професіоналізм самовдосконалення, що забезпечує динамічність, розвиток цілісної системи, «професіоналізм діяльності педагога» шляхом справедливої самооцінки й оперативного подолання недоліків та прогалин. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21078 |
| Тип вмісту: | Article |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FP) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 20211126.pdf | 254,2 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.