Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20760
Назва: Роль педагогічної практики у професійному становленні магістра - майбутнього вчителя інформатики
Автори: Ройко, Лариса Леонідівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Ройко Л. Л. Роль педагогічної практики у професійному становленні магістра - майбутнього вчителя інформатики . Modern research in world science. Proceedings of the 4th International scientific and practical conference. Lviv, Ukraine. 2022. Pp. 600-603
Конференція/захід: Modern research in world science
Дата публікації: 2022
Дата внесення: 19-вер-2022
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Львів
Теми: Педагогічна практика,
майбутній вчитель інформатики
Діапазон сторінок: 600-603
Короткий огляд (реферат): Педагогічна практика – завершальний етап практичної підготовки магістрів, основним завданням якого є повноцінне, самостійне виконання студентом-практикантом професійної навчально-виховної діяльності.
Опис: Педагогічна практика є важливим компонентом і складовою частиною професійної підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Інформатика) факультету інформаційних технологій і математики Волинського національного університету імені Лесі Українки. Саме вона є одним із шляхів підготовки компетентного та висококваліфікованого вчителя інформатики, відповідно до реальних запитів суспільства, котрий дозволяє магістрам оволодіти уміннями і навичками реалізації теоретичних знань у професійній діяльності
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20760
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FITM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
roiko_lviv.pdf1,25 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.