Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20760| Title: | Роль педагогічної практики у професійному становленні магістра - майбутнього вчителя інформатики |
| Authors: | Ройко, Лариса Леонідівна |
| Affiliation: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Bibliographic description (Ukraine): | Ройко Л. Л. Роль педагогічної практики у професійному становленні магістра - майбутнього вчителя інформатики . Modern research in world science. Proceedings of the 4th International scientific and practical conference. Lviv, Ukraine. 2022. Pp. 600-603 |
| Conference/Event: | Modern research in world science |
| Issue Date: | 2022 |
| Date of entry: | 19-Sep-2022 |
| Country (code): | UA |
| Place of the edition/event: | Львів |
| Keywords: | Педагогічна практика, майбутній вчитель інформатики |
| Page range: | 600-603 |
| Abstract: | Педагогічна практика – завершальний етап практичної підготовки магістрів, основним завданням якого є повноцінне, самостійне виконання студентом-практикантом професійної навчально-виховної діяльності. |
| Description: | Педагогічна практика є важливим компонентом і складовою частиною професійної підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Інформатика) факультету інформаційних технологій і математики Волинського національного університету імені Лесі Українки. Саме вона є одним із шляхів підготовки компетентного та висококваліфікованого вчителя інформатики, відповідно до реальних запитів суспільства, котрий дозволяє магістрам оволодіти уміннями і навичками реалізації теоретичних знань у професійній діяльності |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20760 |
| Content type: | Conference Abstract |
| Appears in Collections: | Наукові роботи (FITM) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| roiko_lviv.pdf | 1,25 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.