Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20673
Title: Розвиток загальнокультурної і комунікативної компетентностей студентів університету в умовах інтернаціоналізації вищої освіти
Authors: Приймак, Валентина Олексіївна
Кирикилиця, Валентина Василівна
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Bibliographic description (Ukraine): Приймак В. О., Кирикилиця В. В. Розвиток загальнокультурної і комунікативної компетентностей студентів університету в умовах інтернаціоналізації вищої освіти . Збірник наукових праць «Педагогічні науки» . Херсон, 2022. Вип. 98 . С. 21-26 . DOI:https://doi.org/10.32999/ksu2413-1865/2022-98-3
Journal/Collection: Збірник наукових праць «Педагогічні науки»
Issue: 98
Issue Date: 2022
Date of entry: 29-Aug-2022
Publisher: Херсонський державний університет
Country (code): UA
Place of the edition/event: м. Херсон
ORCID Id: https://orcid.org/0000-0003-3471-4282
https://orcid.org/0000-0002-0663-7462
DOI: https://doi.org/10.32999/ksu2413-1865/2022-98-3
UDC: 378.014.242
Keywords: інтеграція
студенти ЗВО
академічна мобільність
ключові освітні компетентності
іншомовна комунікативна компетентність
Page range: 21–26
Abstract: Актуальність статті обґрунтовується беззаперечним впливом процесів інтернаціоналізації освіти на впровадження якісних і кількісних змін в межах освітньої політики університетів. Проаналізовано поняття «інтернаціоналізації вищої освіти», яке тлумачиться як процес інтеграції освітньої, дослідницької та адміністративної діяльності ЗВО з міжнародною складовою. Звертається увага на те, що процес інтернаціоналізації вищої освіти охоплює не лише міжнародну діяльність закладів вищої освіти, але й зміст освіти, види і технології навчання, контроль за навчально-пізнавальною діяльністю студентів, управління закладом вищої освіти. Розглянуто основні напрями інтернаціоналізації освіти у Волинському національному університеті імені Лесі Українки в умовах інтеграції до світового і європейського простору вищої освіти: комплексне співробітництво з провідними зарубіжними університетами; впровадження міжнародних освітніх стандартів; реалізація програм, спрямованих на розвиток мобільності студентів та викладачів; проведення спільних науково-дослідних проектів та науково-комунікативних заходів. Висвітлено позитивні аспекти інтернаціоналізації вищої освіти для формування ключових освітніх компетентностей студентів, зокрема загальнокультурної і комунікативної. Акцентовано увагу на тісній взаємодії загальнокультурної та іншомовної комунікативної компетентностей через необхідність застосування лінгвістичних знань у діалозі культур. Стаття розкриває значення міжнародної академічної мобільності, що уможливлює участь студентів і викладачів у різноманітних навчальних та науково-дослідницьких програмах. Наголошено, що користуючись перевагами академічної мобільності, студенти мають змогу ознайомитися з культурною спадщиною інших країн та поліпшити володіння іноземними мовами. Зазначено, що внаслідок інтернаціоналізації вищої освіти відкриваються нові перспективи для студентів, які перетворюються на активних учасників світового ринку освітніх послуг, спроможних у майбутньому успішно працювати за спеціальністю на рівні світових стандартів.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20673
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FIF)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
document.pdf312,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.