Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20673
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПриймак, Валентина Олексіївна-
dc.contributor.authorКирикилиця, Валентина Василівна-
dc.date.accessioned2022-08-29T10:44:43Z-
dc.date.available2022-08-29T10:44:43Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПриймак В. О., Кирикилиця В. В. Розвиток загальнокультурної і комунікативної компетентностей студентів університету в умовах інтернаціоналізації вищої освіти . Збірник наукових праць «Педагогічні науки» . Херсон, 2022. Вип. 98 . С. 21-26 . DOI:https://doi.org/10.32999/ksu2413-1865/2022-98-3uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20673-
dc.description.abstractАктуальність статті обґрунтовується беззаперечним впливом процесів інтернаціоналізації освіти на впровадження якісних і кількісних змін в межах освітньої політики університетів. Проаналізовано поняття «інтернаціоналізації вищої освіти», яке тлумачиться як процес інтеграції освітньої, дослідницької та адміністративної діяльності ЗВО з міжнародною складовою. Звертається увага на те, що процес інтернаціоналізації вищої освіти охоплює не лише міжнародну діяльність закладів вищої освіти, але й зміст освіти, види і технології навчання, контроль за навчально-пізнавальною діяльністю студентів, управління закладом вищої освіти. Розглянуто основні напрями інтернаціоналізації освіти у Волинському національному університеті імені Лесі Українки в умовах інтеграції до світового і європейського простору вищої освіти: комплексне співробітництво з провідними зарубіжними університетами; впровадження міжнародних освітніх стандартів; реалізація програм, спрямованих на розвиток мобільності студентів та викладачів; проведення спільних науково-дослідних проектів та науково-комунікативних заходів. Висвітлено позитивні аспекти інтернаціоналізації вищої освіти для формування ключових освітніх компетентностей студентів, зокрема загальнокультурної і комунікативної. Акцентовано увагу на тісній взаємодії загальнокультурної та іншомовної комунікативної компетентностей через необхідність застосування лінгвістичних знань у діалозі культур. Стаття розкриває значення міжнародної академічної мобільності, що уможливлює участь студентів і викладачів у різноманітних навчальних та науково-дослідницьких програмах. Наголошено, що користуючись перевагами академічної мобільності, студенти мають змогу ознайомитися з культурною спадщиною інших країн та поліпшити володіння іноземними мовами. Зазначено, що внаслідок інтернаціоналізації вищої освіти відкриваються нові перспективи для студентів, які перетворюються на активних учасників світового ринку освітніх послуг, спроможних у майбутньому успішно працювати за спеціальністю на рівні світових стандартів.uk_UK
dc.format.extent21–26-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherХерсонський державний університетuk_UK
dc.subjectінтеграціяuk_UK
dc.subjectстуденти ЗВОuk_UK
dc.subjectакадемічна мобільністьuk_UK
dc.subjectключові освітні компетентностіuk_UK
dc.subjectіншомовна комунікативна компетентністьuk_UK
dc.titleРозвиток загальнокультурної і комунікативної компетентностей студентів університету в умовах інтернаціоналізації вищої освітиuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32999/ksu2413-1865/2022-98-3-
dc.citation.issue98-
dc.citation.journalTitleЗбірник наукових праць «Педагогічні науки»-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameм. Херсонuk_UK
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-3471-4282-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-0663-7462-
dc.subject.udc378.014.242uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FIF)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
document.pdf312,75 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.