Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20673
Назва: Розвиток загальнокультурної і комунікативної компетентностей студентів університету в умовах інтернаціоналізації вищої освіти
Автори: Приймак, Валентина Олексіївна
Кирикилиця, Валентина Василівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Приймак В. О., Кирикилиця В. В. Розвиток загальнокультурної і комунікативної компетентностей студентів університету в умовах інтернаціоналізації вищої освіти . Збірник наукових праць «Педагогічні науки» . Херсон, 2022. Вип. 98 . С. 21-26 . DOI:https://doi.org/10.32999/ksu2413-1865/2022-98-3
Журнал/збірник: Збірник наукових праць «Педагогічні науки»
Випуск/№ : 98
Дата публікації: 2022
Дата внесення: 29-сер-2022
Видавництво: Херсонський державний університет
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: м. Херсон
Ідентифікатор ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3471-4282
https://orcid.org/0000-0002-0663-7462
DOI: https://doi.org/10.32999/ksu2413-1865/2022-98-3
УДК: 378.014.242
Теми: інтеграція
студенти ЗВО
академічна мобільність
ключові освітні компетентності
іншомовна комунікативна компетентність
Діапазон сторінок: 21–26
Короткий огляд (реферат): Актуальність статті обґрунтовується беззаперечним впливом процесів інтернаціоналізації освіти на впровадження якісних і кількісних змін в межах освітньої політики університетів. Проаналізовано поняття «інтернаціоналізації вищої освіти», яке тлумачиться як процес інтеграції освітньої, дослідницької та адміністративної діяльності ЗВО з міжнародною складовою. Звертається увага на те, що процес інтернаціоналізації вищої освіти охоплює не лише міжнародну діяльність закладів вищої освіти, але й зміст освіти, види і технології навчання, контроль за навчально-пізнавальною діяльністю студентів, управління закладом вищої освіти. Розглянуто основні напрями інтернаціоналізації освіти у Волинському національному університеті імені Лесі Українки в умовах інтеграції до світового і європейського простору вищої освіти: комплексне співробітництво з провідними зарубіжними університетами; впровадження міжнародних освітніх стандартів; реалізація програм, спрямованих на розвиток мобільності студентів та викладачів; проведення спільних науково-дослідних проектів та науково-комунікативних заходів. Висвітлено позитивні аспекти інтернаціоналізації вищої освіти для формування ключових освітніх компетентностей студентів, зокрема загальнокультурної і комунікативної. Акцентовано увагу на тісній взаємодії загальнокультурної та іншомовної комунікативної компетентностей через необхідність застосування лінгвістичних знань у діалозі культур. Стаття розкриває значення міжнародної академічної мобільності, що уможливлює участь студентів і викладачів у різноманітних навчальних та науково-дослідницьких програмах. Наголошено, що користуючись перевагами академічної мобільності, студенти мають змогу ознайомитися з культурною спадщиною інших країн та поліпшити володіння іноземними мовами. Зазначено, що внаслідок інтернаціоналізації вищої освіти відкриваються нові перспективи для студентів, які перетворюються на активних учасників світового ринку освітніх послуг, спроможних у майбутньому успішно працювати за спеціальністю на рівні світових стандартів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20673
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FIF)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
document.pdf312,75 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.