Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20465
Title: Логіко-математичні ситуативні задачі як засіб пізнавального розвитку дітей дошкільного віку
Other Titles: LOGIC-MATHEMATICAL SITUATIONAL TASKS AS A MEANS OF COGNITIVE DEVELOPMENT OF CHILDREN OF PRESCHOOL AGE
Authors: Ємчик, Олександра Григорівна
Yemchyk, Oleksandra
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Bibliographic description (Ukraine): Ємчик О.Г. Логіко-математичні ситуативні задачі як засіб пізнавального розвитку дітей дошкільного віку. Інноваційна педагогіка: наук. журн. / редкол.: О. О. Ярошинська [та ін.] ; Причорномор. н.-д. ін-т екон. та інновацій. Одеса: Видавн. дім "Гельветика", 2021. Вип. 31., Т. 2. С. 147-150. DOI: https://doi.org/10.32843/2663- 6085/2021/31-2.30
Journal/Collection: Інноваційна педагогіка
Issue: 31
Volume: 2
Issue Date: 2021
Date of entry: 15-Jun-2022
Publisher: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Country (code): UA
ORCID Id: https://orcid.org/0000-0003-0261-8595
DOI: https://doi.org/10.32843/2663- 6085/2021/31-2.30
UDC: 373.2.015.31:510.6
Keywords: проблемне навчання
навчання, пізнавальний розвиток дітей дошкільного віку
логіко-метематичний зміст
логіко-математичні задачі
problem-based learning
cognitive development of children of preschool age
logical and mathematical content
logical and mathematical tasks
Page range: 147-150
Abstract: Стаття присвячена актуальній проблемі пізнавального розвитку дітей дошкільного віку, особливостям пізнавального розвитку в процесі навчання з урахуванням вимог Базового компонента дошкільної освіти. У дослідженні також констатуються можливості і необхідність вирішення завдань пізнавального розвитку на основі логіко-математичного змісту в процесі розв’язання ситуаційних задач. Актуалізовано питання розвитку пізнавальної сфери дітей дошкільного віку. У ході вивчення психолого-педагогічної літератури визначено основні аспекти її розвитку. У статті визначено необхідність здійснення проблемного навчання дітей дошкільного віку як основи для подальшого розвитку пізнавальних інтересів та активності особистості. Метою дослідження є узагальнення вимог до використання логіко-математичних ситуативних задач для забезпечення пізнавального розвитку дітей дошкільного віку. Визначено педагогічні умови, що забезпечать ефективність використання логіко-математичних ситуаційних задач для пізнавального розвитку дітей дошкільного віку. В основі пізнавального розвитку дітей з урахуванням логіко-математичного змісту в процесі вирішення ситуаційних завдань виділено основні етапи та компоненти: початковий етап; діяльнісно-змістовий етап; рефлексивний етап. Резюмовано, що сучасний пізнавальний розвиток дітей дошкільного віку передбачає вирішення завдань логіко-математичного змісту і пов’язаний не лише з предметними знаннями, а з інтелектуальним розвитком дітей, котрий включає й розвиток логічних розумових операцій і структур. Узагальнено, що пізнавальний розвиток дітей дошкільного віку має здійснюватися в рамках проблемного навчання в процесі вирішення ситуаційних завдань з логіко-математичним змістом. Правильно організований пізнавальний розвиток з логіко-математичним змістом впливає на формування культури пізнавальної та інтелектуальної діяльності.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20465
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FP)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
logmatem.pdf146,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.