Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20465
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄмчик, Олександра Григорівна-
dc.contributor.authorYemchyk, Oleksandra-
dc.date.accessioned2022-06-15T11:15:43Z-
dc.date.available2022-06-15T11:15:43Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЄмчик О.Г. Логіко-математичні ситуативні задачі як засіб пізнавального розвитку дітей дошкільного віку. Інноваційна педагогіка: наук. журн. / редкол.: О. О. Ярошинська [та ін.] ; Причорномор. н.-д. ін-т екон. та інновацій. Одеса: Видавн. дім "Гельветика", 2021. Вип. 31., Т. 2. С. 147-150. DOI: https://doi.org/10.32843/2663- 6085/2021/31-2.30uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20465-
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальній проблемі пізнавального розвитку дітей дошкільного віку, особливостям пізнавального розвитку в процесі навчання з урахуванням вимог Базового компонента дошкільної освіти. У дослідженні також констатуються можливості і необхідність вирішення завдань пізнавального розвитку на основі логіко-математичного змісту в процесі розв’язання ситуаційних задач. Актуалізовано питання розвитку пізнавальної сфери дітей дошкільного віку. У ході вивчення психолого-педагогічної літератури визначено основні аспекти її розвитку. У статті визначено необхідність здійснення проблемного навчання дітей дошкільного віку як основи для подальшого розвитку пізнавальних інтересів та активності особистості. Метою дослідження є узагальнення вимог до використання логіко-математичних ситуативних задач для забезпечення пізнавального розвитку дітей дошкільного віку. Визначено педагогічні умови, що забезпечать ефективність використання логіко-математичних ситуаційних задач для пізнавального розвитку дітей дошкільного віку. В основі пізнавального розвитку дітей з урахуванням логіко-математичного змісту в процесі вирішення ситуаційних завдань виділено основні етапи та компоненти: початковий етап; діяльнісно-змістовий етап; рефлексивний етап. Резюмовано, що сучасний пізнавальний розвиток дітей дошкільного віку передбачає вирішення завдань логіко-математичного змісту і пов’язаний не лише з предметними знаннями, а з інтелектуальним розвитком дітей, котрий включає й розвиток логічних розумових операцій і структур. Узагальнено, що пізнавальний розвиток дітей дошкільного віку має здійснюватися в рамках проблемного навчання в процесі вирішення ситуаційних завдань з логіко-математичним змістом. Правильно організований пізнавальний розвиток з логіко-математичним змістом впливає на формування культури пізнавальної та інтелектуальної діяльності.uk_UK
dc.format.extent147-150-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk_UK
dc.subjectпроблемне навчанняuk_UK
dc.subjectнавчання, пізнавальний розвиток дітей дошкільного вікуuk_UK
dc.subjectлогіко-метематичний змістuk_UK
dc.subjectлогіко-математичні задачіuk_UK
dc.subjectproblem-based learninguk_UK
dc.subjectcognitive development of children of preschool ageuk_UK
dc.subjectlogical and mathematical contentuk_UK
dc.subjectlogical and mathematical tasksuk_UK
dc.titleЛогіко-математичні ситуативні задачі як засіб пізнавального розвитку дітей дошкільного вікуuk_UK
dc.title.alternativeLOGIC-MATHEMATICAL SITUATIONAL TASKS AS A MEANS OF COGNITIVE DEVELOPMENT OF CHILDREN OF PRESCHOOL AGEuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32843/2663- 6085/2021/31-2.30-
dc.citation.issue31-
dc.citation.journalTitleІнноваційна педагогіка-
dc.citation.volume2-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-0261-8595-
dc.subject.udc373.2.015.31:510.6uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
logmatem.pdf146,62 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.