Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20465
Назва: Логіко-математичні ситуативні задачі як засіб пізнавального розвитку дітей дошкільного віку
Інші назви: LOGIC-MATHEMATICAL SITUATIONAL TASKS AS A MEANS OF COGNITIVE DEVELOPMENT OF CHILDREN OF PRESCHOOL AGE
Автори: Ємчик, Олександра Григорівна
Yemchyk, Oleksandra
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Ємчик О.Г. Логіко-математичні ситуативні задачі як засіб пізнавального розвитку дітей дошкільного віку. Інноваційна педагогіка: наук. журн. / редкол.: О. О. Ярошинська [та ін.] ; Причорномор. н.-д. ін-т екон. та інновацій. Одеса: Видавн. дім "Гельветика", 2021. Вип. 31., Т. 2. С. 147-150. DOI: https://doi.org/10.32843/2663- 6085/2021/31-2.30
Журнал/збірник: Інноваційна педагогіка
Випуск/№ : 31
Том: 2
Дата публікації: 2021
Дата внесення: 15-чер-2022
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Країна (код): UA
Ідентифікатор ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0261-8595
DOI: https://doi.org/10.32843/2663- 6085/2021/31-2.30
УДК: 373.2.015.31:510.6
Теми: проблемне навчання
навчання, пізнавальний розвиток дітей дошкільного віку
логіко-метематичний зміст
логіко-математичні задачі
problem-based learning
cognitive development of children of preschool age
logical and mathematical content
logical and mathematical tasks
Діапазон сторінок: 147-150
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена актуальній проблемі пізнавального розвитку дітей дошкільного віку, особливостям пізнавального розвитку в процесі навчання з урахуванням вимог Базового компонента дошкільної освіти. У дослідженні також констатуються можливості і необхідність вирішення завдань пізнавального розвитку на основі логіко-математичного змісту в процесі розв’язання ситуаційних задач. Актуалізовано питання розвитку пізнавальної сфери дітей дошкільного віку. У ході вивчення психолого-педагогічної літератури визначено основні аспекти її розвитку. У статті визначено необхідність здійснення проблемного навчання дітей дошкільного віку як основи для подальшого розвитку пізнавальних інтересів та активності особистості. Метою дослідження є узагальнення вимог до використання логіко-математичних ситуативних задач для забезпечення пізнавального розвитку дітей дошкільного віку. Визначено педагогічні умови, що забезпечать ефективність використання логіко-математичних ситуаційних задач для пізнавального розвитку дітей дошкільного віку. В основі пізнавального розвитку дітей з урахуванням логіко-математичного змісту в процесі вирішення ситуаційних завдань виділено основні етапи та компоненти: початковий етап; діяльнісно-змістовий етап; рефлексивний етап. Резюмовано, що сучасний пізнавальний розвиток дітей дошкільного віку передбачає вирішення завдань логіко-математичного змісту і пов’язаний не лише з предметними знаннями, а з інтелектуальним розвитком дітей, котрий включає й розвиток логічних розумових операцій і структур. Узагальнено, що пізнавальний розвиток дітей дошкільного віку має здійснюватися в рамках проблемного навчання в процесі вирішення ситуаційних завдань з логіко-математичним змістом. Правильно організований пізнавальний розвиток з логіко-математичним змістом впливає на формування культури пізнавальної та інтелектуальної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20465
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
logmatem.pdf146,62 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.