Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20008
Title: Технології асоціативного навчання молодших школярів: силабус
Authors: Слащук, Алла Андріївна
Affiliation: Волинський національний університет ім. Лесі Українки
Bibliographic description (Ukraine): Слащук А. А. Технології асоціативного навчання молодших школярів: силабус для здобувачів вищої освіти ступеня "бакалавр" за освітньо-професійною програмою "Середня Освіта. Англійська мова" спеціальності 014 Середня освіта. Мова і література (англійська) / Волинський національний університет імені Лесі Українки, факультет іноземної філології, кафедра англійської філології. Луцьк, 2020. 11 с.
Issue Date: 2020
Date of entry: 31-Dec-2021
Country (code): UA
Keywords: Методика викладання іноземної мови
метод асоціативних символів (МАС)
початкова школа
асоціативне мислення
асоціація
Abstract: У курсі ви дізнаєтеся про новітню методику асоціативних символів як одного з засобів навчання іноземним мовам. Зокрема, ми розглянемо теоретичні та практичні основи розвитку асоціативного мислення та мовленнєвої діяльності молодших школярів. Ви дізнаєтесь яку роль відіграє образне мислення та яким чином сформувати технологію навчання. Ви зрозумієте як урізноманітнити навчальний процес, зробити його цікавим та створювати справжній «театр» у процесі навчання іноземним мовам. Ви навчитесь застосовувати ілюстративні тематичні картинки, схеми, граматичні таблиці, цікаві ігри за допомогою МАС. МАС дозволяє вивчати іноземну мову у цікавій, легкодоступній та жартівливій формі. Він націлений звільнити дітей від постійного нудного заучування нових слів та виразів та перетворити складний процес запам’ятовування лексичного та граматичного матеріалу в розвагу. МАС полегшить процес початкового вивчення іноземної мови.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20008
URL for reference material: https://www.ted.com/talks/deb_roy_the_birth_of_a_word
References (Ukraine): Василенко М. Граючись – виграємо / М. Василенко, В. Щеголь // Іноземні мови. – 2013. – №3. – С.104–106.
Волков Б. Психология младшего школьника [Текст] : практикум : учебное пособие / Б. С. Волков. - 6-е изд., перераб. и доп. - Москва : Эксмо, 2010. - 269 с.
Бідюк І. Психологічні основи навчання іноземної мови в початковій школі // Психологічна газета. – 2004.- №20.- С.24-31.
Гунько С. Граючись, учимось. Англійська в рухах : навч. посіб. для дітей старшого дошкільного віку / С. Гунько, З. Коновалюк. – Тернопіль : Підручники і посібники, 2018. – 128 с.
Гунько С.В., Гусак Л.Є., Єфіменко О.І., Стадник Н.Р. Англійська мова для дітей молодшого шкільного віку загальноосвітніх навчальних закладів за методикою асоціативних символів. – Луцьк : ДП «Волинські старожитності», 2011. – 104 с.
References (International): Seligson Paul. An Introduction to Teaching English to Children. – Susan House, Richmond Publishing, 1997. – 96 c.
Slattery Mary, Willis Jane. English for Primary Teachers. – Oxford University Press, 2001. – 148 c.
Content type: Training program
Appears in Collections:Навчально-методичні матеріали (FIF)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
slashchuk.pdfнавчальна програма514,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.