Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20008
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСлащук, Алла Андріївна-
dc.date.accessioned2021-12-31T09:33:39Z-
dc.date.available2021-12-31T09:33:39Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСлащук А. А. Технології асоціативного навчання молодших школярів: силабус для здобувачів вищої освіти ступеня "бакалавр" за освітньо-професійною програмою "Середня Освіта. Англійська мова" спеціальності 014 Середня освіта. Мова і література (англійська) / Волинський національний університет імені Лесі Українки, факультет іноземної філології, кафедра англійської філології. Луцьк, 2020. 11 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20008-
dc.description.abstractУ курсі ви дізнаєтеся про новітню методику асоціативних символів як одного з засобів навчання іноземним мовам. Зокрема, ми розглянемо теоретичні та практичні основи розвитку асоціативного мислення та мовленнєвої діяльності молодших школярів. Ви дізнаєтесь яку роль відіграє образне мислення та яким чином сформувати технологію навчання. Ви зрозумієте як урізноманітнити навчальний процес, зробити його цікавим та створювати справжній «театр» у процесі навчання іноземним мовам. Ви навчитесь застосовувати ілюстративні тематичні картинки, схеми, граматичні таблиці, цікаві ігри за допомогою МАС. МАС дозволяє вивчати іноземну мову у цікавій, легкодоступній та жартівливій формі. Він націлений звільнити дітей від постійного нудного заучування нових слів та виразів та перетворити складний процес запам’ятовування лексичного та граматичного матеріалу в розвагу. МАС полегшить процес початкового вивчення іноземної мови.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.relation.urihttps://www.ted.com/talks/deb_roy_the_birth_of_a_worduk_UK
dc.subjectМетодика викладання іноземної мовиuk_UK
dc.subjectметод асоціативних символів (МАС)uk_UK
dc.subjectпочаткова школаuk_UK
dc.subjectасоціативне мисленняuk_UK
dc.subjectасоціаціяuk_UK
dc.titleТехнології асоціативного навчання молодших школярів: силабусuk_UK
dc.typeTraining programuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.relation.referencesenSeligson Paul. An Introduction to Teaching English to Children. – Susan House, Richmond Publishing, 1997. – 96 c.uk_UK
dc.relation.referencesenSlattery Mary, Willis Jane. English for Primary Teachers. – Oxford University Press, 2001. – 148 c.uk_UK
dc.relation.referencesВасиленко М. Граючись – виграємо / М. Василенко, В. Щеголь // Іноземні мови. – 2013. – №3. – С.104–106.uk_UK
dc.relation.referencesВолков Б. Психология младшего школьника [Текст] : практикум : учебное пособие / Б. С. Волков. - 6-е изд., перераб. и доп. - Москва : Эксмо, 2010. - 269 с.uk_UK
dc.relation.referencesБідюк І. Психологічні основи навчання іноземної мови в початковій школі // Психологічна газета. – 2004.- №20.- С.24-31.uk_UK
dc.relation.referencesГунько С. Граючись, учимось. Англійська в рухах : навч. посіб. для дітей старшого дошкільного віку / С. Гунько, З. Коновалюк. – Тернопіль : Підручники і посібники, 2018. – 128 с.uk_UK
dc.relation.referencesГунько С.В., Гусак Л.Є., Єфіменко О.І., Стадник Н.Р. Англійська мова для дітей молодшого шкільного віку загальноосвітніх навчальних закладів за методикою асоціативних символів. – Луцьк : ДП «Волинські старожитності», 2011. – 104 с.uk_UK
Appears in Collections:Навчально-методичні матеріали (FIF)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
slashchuk.pdfнавчальна програма514,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.