Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19674
Назва: | Особливості фізичної підготовленості старшокласниць як передумова побудови фітнес-програм силового спрямування |
Інші назви: | Characteristic Features of High-School Girls` Physical Preparedness as a Prerequisite for Strength Fitness Programs Formation |
Автори: | Ващук, Людмила Миколаївна Деделюк, Ніна Автономівна Захожай, Наталія Савчук, Світлана Іщук, Олена Захожий, Володимир |
Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Бібліографічний опис: | VashchukL., DedeliukN., ZakhozhaN., SavchukS., IshchukO., & ZakhozhyiV. (2021). Особливості фізичної підготовленості старшокласниць як передумова побудови фітнес-програм силового спрямування. Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2(54), 62-68. https://doi.org/10.29038/2220-7481-2021-02-62-68 |
Журнал/збірник: | Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві |
Том: | 2(54) |
Дата публікації: | 1-лип-2021 |
Дата подання: | 21-тра-2021 |
Дата внесення: | 11-жов-2021 |
Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Країна (код): | UA |
DOI: | https://doi.org/10.29038/2220-7481-2021-02-62-68 |
УДК: | 96.093.46 |
Теми: | фізична підготовленість старшокласниці фітнес-програми силового спрямування |
Діапазон сторінок: | 62-68 |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність.Аналіз факторів, щозумовлюють виникнення в учнів старшої школи різних патологічних станів, свідчить про недоліки фізичного виховання в школі та позашкільних формах роботи, що впливають на стан здоров‟я й фізичну підготовленість старшокласників. У сучасних наукових дослідженнях припускається, що теоретико-методологічне обґрунтування інтеграції фітнесу в систему шкільної фізкультурної освіти сприятиме підвищенню рівня фізичної підготовленості та мотивації до занять фізичними вправами підлітків, їхньому фізичному розвитку, зміцненню здоров‟я, соціалізації й самовизначенню.Методи дослідження–аналіз та узагальнення науково-методичної літератури, педагогічний експеримент, педагогічне спостереження, психолого-педагогічні методи, тестування, методи математичної статистики.Результати роботи.Розробляючи фітнес-програми силового спрямування,ми враховували фізичну працездатність старшокласниць. Результати тестування засвідчують, що рівень фізичної підготовленості дівчат старшого шкільного віку невисокий. Середній рівень компетентності старшокласниці мають переважно за показниками сили та швидкісно-силових якостей. Низький рівень компетентності за показниками фізичної підготовленості виявлено за розвитком швидкості, гнучкості, витривалості й спритності. Отже, рівень фізичної підготовленості дівчат старшого шкільного віку переважно низький або середній, що зумовлює необхідність додаткових і цілеспрямованих занять фізичними вправами. Після застосування в процесі занять із застосуванням фітнес-програм силового спрямування, результати педагогічного експерименту дали змогу стверджувати, що в учнів вірогідно (р < 0,001) покращився рівень фізичної підготовле-ності. Висновки.Виходячи з цієї концепції, ми запропонували оздоровчу рекреаційну програму для дівчат старшої школи, що включає процесгармонійного розвитку фізичних якостей, підвищення рівня фізичної підго-товленості на основі застосування засобів силового фітнесу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19674 |
Тип вмісту: | Article |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FFKiZ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
67-81-PB.pdf | 2,07 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.